sobota 4. decembra 2021

4.adventný deň - Dievča v parku


                 Štvrtý adventný deň sa volá - Dievča v parku. Pokračujeme už opäť exteriérom, ak niekomu chýbala zimná vlaňajšia krajinka so zasneženými brezami, tak sa dnes konečne dočkal.😊

Pôvodne táto scéna mala ísť o 10 dní neskôr, ale musela som ju rýchlo zaradiť skôr, pretože tá čo ste dnes mali vidieť nemá dokončenú diorámu, pretože jej vytvorenie je oveľa viac náročné ako človek predpokladal😕 a bude to nakoniec ďalšia veľká scéna, na ktorú si rozhodne musíte ešte počkať.😄
Vlani som vyrobila túto zimnú krajinku so zasneženými brezami. V jednom našom menšom parku som si vlani pozbierala konáre briez, ktoré som napichala do polystyrénového obdĺžnika. Najskôr som ho však pokryla látkou. Keď som vlani projekt využíval v samotnej praxi, zistila som, že polystyrén je tak ľahký oproti samotným konárom, že sa mi pri manipulácii vždy prehýba v strede. Bála som sa, že sa mi zlomí. Keďže som mala doma ešte ružový polystyrén, o ktorom som Vám v predchádzajúcich dňoch písala, že som sa k nemu dostala cez robotníkov, ktorí zateplovali byty v lokalite, ktorej bývam a dve veľké dosky mi zadarmo podarovali.😎
V auguste som sa rozhodla, že projekt nakoniec prerobím a opravím. Bielu látku, ktorá tvorí podklad som si oprala, bola dosť po minuloročnom projekte zašpinená. A všetko som na novo urobila. Pridala som v okolí stromov nové časti látky. Konáre som odznova musela napichať a nalepiť.
Novinkou bol sprej zo snehom, ktorý som v januári kúpila za 20 centov v Tescu, ktorý ho dal do výpredaja.
Veľa ho tam veru nebolo, mami si ho chcela nechať na nejaké iné drobnosti, ale ja som ho celý minula na tieto stromy. Áno, pôvodne boli i maľované, ale sprejový sneh im ešte dodal viac realickosti.

Nápad na reklamný stĺp v parku ma opäť napadol, keď som uvidela inšpiratívny kreslený obrázok na mojom obľúbenom Pinterese.
Keďže kvôli tohtoročnému valentínskemu foteniu som podobný mestský stĺp už mala urobený.
Bolo mu však treba dodať novú reklamu.
Prešli sme s mami ešte pred fotením, plno starých časopisov, ku ktorým sme sa ako vyhodením dávnejšie dostali. A českom vydaní Elle bol takýto "fashion" plagát outletu Pop airport v Prahe (týmto im nerobím však platenú reklamu😜). 
Keďže tam okrem českého textu prevládajú i anglické nápisy typu "SHOP", tak nám to absolútne vyhovovalo. Najmä i veľkosťou, musela som ešte prekryť odtrhnuté časti po pôvodnom plagáte.
S mami sme rozmýšľali, že by sa hodili na stĺp nejaké reklamy na koncerty, výstavy, okrem módnych značiek a pod., nakoniec sme si ešte vystrihli i iné "reklamné" veci, ale v tejto verzii sme ostali pri tomto veľkom jednom plagáte.😊

Hviezdy sa v tejto scéne nachádzajú nad plagátom, sú to dve drevené nálepky. Najprv som na hviezdy v scéne zabudla, ešteže som si to včas všimla a rýchlo som fotky prefotila. Mne sa často stáva, že práve na dodanie týchto prvkov, ktoré jednotlivé dni spájajú, často pri už samotnom fotení zabudnem.😖
Preto neviem, či ďalší rok budem používať ešte spájací element v kalendáre.
Úplne mi stačia čísla - nálepky, aby som na tie nezabudla.😃

Modelkou je Milagros, ktorá chytá snehové vločky v parku. Pôvodne je to zberateľská "vianočná" Holiday 2017 Barbie hispánka.
Má na sebe biely kožušinový kabát s kapucňou z mojej dielne. Vlani som ho ušila pre účely vlaňajšieho adventného kalendára. Opasok som k nemu tiež vyrobila.
Čierno-zlatú baretku s bielou ružou mám ešte z detských čias. Je z kolekcie módnych Fashion Fever doplnkov.
Čižmy sú pár rokov dozadu z jednej doplnkovej Barbie sady.
Kabelka je od zberateľskej Barbie Model On Location Monte Carlo.
Čierne legíny má od So in Style Babyphat Grace.
A zlaté menšie náušničky z dielne mojej kamarátky Katky G. (uzmrzlinky80.blogspot.com).

Piesne sa snažíme vybrať, aby aj ladili scénou daného dňa.
Tentokrát som opäť siahla po klasike Let It Snow! (Nech sneží!) a vo verzii opäť raz s mojím obľúbencom, kanadským spevákom Michaelom Bublém. Ten oslavuje tieto Vianoce 10.výročie jeho "božského" vianočného albumu a pri tejto príležitosti dorobil k tejto piesni aj milý videoklip.
O niečo viac mám rada verziu s americkým spevákom Deanom Martinom, ale toho som do predchádzajúcich kalendárov dávala viacej, takže to chce menšiu zmenu.





10 komentárov:

  1. Opět moc povedené. Mě se líbí hlavně ten kabát, ten je boží. Máš to všechno krásně sladěné. To já když fotím tak má hrozný nepořádek a čurbes. Příští rok si budu muset taky napsat seznam: co a kdy která panenka bude mít na sobě.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Věrka, kabát som robila podľa jedného strihu z Pinteresu už vlani do kalendára.😎
      To i my máme doma neskutočný chaos, aj keď si všetko píšeme, ale potom v reáli pri organizácii fotení a neustálom prezliekaní bábik, tak všetko vo zberateľskej izbe pripadalo ako po výbuchu.😁 Našťastie, teraz je to všetko už v normálnom stave, cez víkend sme upratali a vyše polovica scén je konečne nafotených. Plus prišli nové oblečká pre bábiky pod stromček, tak nastalo obrovské prezliekanie bábik, ktoré vystupujú ešte v kalendári.😃

      Odstrániť
  2. I dnešní scénka se mi moc líbí. Stejně jako Věrka obdivuji parádní kabát.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Ruženka, kabát sa mi vydaril, som s ním i ja spokojná, lebo je moderný a štýlový.😎

      Odstrániť
  3. Veľmi podarená scéna z mestského parku :-) Milagros je nádherná :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Nikky, áno Milagros je moja veľmi obľúbená Barbie a milujem túto tvár od Mattela.😍🧡

      Odstrániť
  4. Nějak ji ty Vánoce zmohly, na té první fotce je úplně KO ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Lenka, áno, aj Hanneton mi napísala, že to vraj "prehnala" s pitím, ale ona len pózuje a chytá vločky snehu.😂

      Odstrániť