nedeľa 5. decembra 2021

5.adventný deň - Pár a vianočné darčeky


Piaty adventný deň má názov - Pár a vianočné darčeky. V dnešnom dni sa vraciame zo zimnej krajinky opäť do interiéru. Pozrieme sa na ďalší vianočný párik. Prvý - černošský pár ste videli v prvom dni, celkovo je ich 6 v celom kalendári.😊
Táto scéna je taktiež inšpiráciou z pinteresových obrázkoch.
Zobrazujeme ňou párik chystajúci sa na vianočnú oslavu s rodinnou.

Pôvodným nápadom bolo, aby Ken mal toľko darčekov v rukách, aby mu nebolo vidieť vôbec do tváre.
Chceli sme využiť možnosť, že máme málo chlapov, tak by sme jedného položili dvakrát.
V jednom dni by bol schovaný a v ďalšom by bol už "viditeľný".
Nakoniec sme tento nápad zmenili, keď k nám cez leto do zbierky prišiel nový Ken.
Neviem, či by sa nám tento zámer podarilo aj tak zrealizovať, lebo nápad je vždy iný ako samotná prax vo vytvorenej scéne.
Scéna sa nám zdala veľmi slabá oproti ostatným, preto sme rozmýšľali, čo vymyslieť a hlavne sme potrebovali niekde v scéne umiestniť nejaké hviezdy.🌟
Mami napadli naše dva ozdobné stĺpy. Jedná sa o plastové stĺpy, ktoré sa majú dávať do svadobnej torty. Kúpili sme ich už pred rokmi v obchode špecializujúcom sa na cukrárske výrobky.
Mali i menšiu verziu s nižšími stĺpmi a každé balenie obsahovalo 4 kusy.
Potrebovali sme vybraté červené hviezdy nejako na tie stĺpy dostať.
Nakoniec po rôznom pozeraní sa po našich rôznych projektov s bábikami, mami padlo do očí vo vianočnom obchode pre naše bábiky dva červené ozdobné menšie tyče z kovu, ktoré boli pôvodne súčasťou vodnej fajky, ktorá sa nám ako dekorácia zničila, tak sme ju rozobrali na materiál.
Napr. v predošlom dni mal reklamný stĺp z jednej časti nohu.😄
Zo starých časov rodinného kvetinárstva nám ostali rozobraté vianočné gule, z ktorých ostali také malé guličky, akurát veľkosťou pre bábiky. Na tie gule som nalepila tavnou pištoľou červené hviezdy.
Na stenu sme chceli najskôr zavesiť veniec, ale nakoniec sme zvolili radšej jednoduchší motív v podobe zlatého nápisu Merry Christmas, ktorý som si vlani kúpila v obchode Kik. V jednom balení bolo 6 kusov. Mali ich rôznych farebných prevedeniach. Aj by sa nám ešte zišli i iných farbách, aby sme boli spokojné.😄

Darčeky rôznych veľkostí mami vytvorila počas predošlých rokov našich projektov - adventných kalendárov. 
Najväčší darček bol však ťažký a náš drahý Raymond (James Bond Ken) nevedel všetky udržať podľa našich predstáv vo svojich plastových rukách, keď sme mu ich postupne pridávali na kopu.😕 Musím však uznať, že má jeden mínus, pretože má z našich Kenov najhorší typ ohybného tela a možno práve túto scénu by dal lepší iný Ken. Tak sme sa museli opäť raz vynájsť, mami chytila tenší drôt a ten mu okolo oboch zápästí uviazala.😁
Partnerku mu robí Charlotta (Barbie Basic 002 Model No.04).
Oboch sme ladili do modrých tónov s outfitmi.
Raymond má celý kostým i topánky z jedného setu pre Kena od Mattela.
Charlotta má moje obľúbené elegantné šaty v bledomodrej farby od zberateľskej Barbie Cynthie Rowley.
Topánky sú od zberateľskej Barbie Holiday 2017 z predošlého adventného dňa.
Zlatú kabelku do ruky má z jedného Fashion packu okolo roku 2007, kde boli k nim zlaté šaty.
A šperky dodala opäť moja kamarátka a osobná šperkárka mojich bábik Katka G. (uzmrzlinky.blogspot.com).

Piaty deň sme vybrali skladbu I will Be Home For Christmas (Budem doma na Vianoce). Zatiaľ sa v našich kalendároch objavila len raz v podaní amerického speváka Binga Crosbyho, ktorý ju naspieval v roku 1943.
Pôvodne bola pieseň napísaná na počesť vojakov v zámorí, ktorí túžili byť doma počas vianočného času. Odvtedy sa táto pieseň stala už vianočným štandardom.
Pieseň sa spieva z pohľadu vojaka umiestneného v zámorí počas 2.sv., písaním listu jeho rodine.
V správe hovorí rodine, že sa vráti domov a pripraví si dovolenku pre seba a žiada ich o stromček, imelo a darčeky stromčekom.
V tomto roku si ju dáme pre mňa krajšom prevedení a to opäť s našim najobľúbenejším chlapcom z Kanady - Michaelom Bublém. Tentokrát Vám musí stačiť len samotná hudba, keďže na túto pieseň Michael ešte neurobil žiadny videoklip....😥










12 komentárov:

  1. Mary, další krásný nápad a bezvadné ztvárnění. Přeji vám oběma krásnou adventní neděli.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Ruženka😊, no chcelo byť to možno nejaký inovatívnejší nápad do budúcna.😁

      Odstrániť
  2. Moc moc se mi to líbí. Máš krásně zabalené dárky, já jsem udělala všechny na jedno brdo, jenom papír jsem změnila. Ale i tak mi to trvalo dost dlouho než jsem udělala moje balíčky.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Věrka, no my máme asi 4 druhy vianočných darčekov, vždy ich robíme podľa záverečnej scény adventného kalendára. Takže i kvôli tomu robíme rôzne štýly balenia.😊

      Odstrániť
  3. Prekrásny párik a nádherné darčeky, tie im tak trochu pozividím :-D Tento oblek som si kúpila na ebay aj ja, ale nejako zabudol doraziť :-(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Nikky, aj ja im môžem tú kopu darčekov len pozávidieť.😃Ja som už troška objedená z tohto obleka, lebo mám dva typy oblekov, ktoré do nemoty točím u chlapov pri všetkých "slávnostných" foteniach.🙄😉

      Odstrániť
    2. Tak ja mám len jeden, hoci 2x, ale tá ružová košeľa v ňom mi dosť často vadí, takže za tento by som bola rada, aj keď je pravda, že je to málo a chlapi by si zaslúžili viac elegancie.

      Odstrániť
    3. Neviem, či nepíšeš práve o tom, ktorý sa chystám použiť o 3 dni do kalendára.😄
      Tento tmavomodrý je z mojich 3 od Mattela najlepší. Potom mám ešte čierny s bielymi bodkami, ale ten má tú záväznú ružovú časť košele... Takže mi niekedy dosť vadí. Práve som ho v kalendári z tohto dôvodu nakoniec vymenila.😀 A zabudla som na super čierny frak, ktorý mám ešte zachovalý z detských čias. Len ho nikdy nepoužívam, pretože je ako predajný artikel vo svadobnom salóne.😄

      Odstrániť
  4. To je pořádná kupa dárků, se chlapec pronesl ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Lenka, áno, je to chlap ako sa patrí, musí dáme odniesť všetky vianočné balíky, ktoré si prichystala.😁

      Odstrániť