sobota 11. decembra 2021

11.adventný deň - Sexy anjel

Jedenásty adventný deň sa volá Sexy anjel👼. Pôvodne táto kučeravá kráska mala ísť až v 19.adventnom dni, ale keďže jednu scénu už odkladám zo 6.dňa na 11., ale aj po 6 dňoch som scénu nedoriešila, bola som nútená vymeniť scény opäť. Tak sa sexy anjel presunul pre Vaše potešenie skôr.😊
Túto scénu mám v hlave už od minulého adventného kalendára. Spomenula som si, že mám ešte z vianočného fotenia s názvom "Anjelské Vianoce" v roku 2016 dva druhy anjelských krídel, ktoré som odvtedy nepoužila.😕
Rozhodla som sa to zmeniť. Pôvodná predstav bola sexi Barbie v spodnej bielej bielizni a v anjelských krídlach na nejakej našej posteli pre bábiky.
K anjelským krídlam bolo potrebné vyrobiť spodnú bielizeň. Moje bábiky majú až dva páry ružových nohavičiek, dve nočné košieľky, ktoré som ich pred 10 rokmi ušila a tým to ich šatníku končí...
Niekedy mi tá spodná bielizeň aj chýbala, keď som bola na všelijakých súťažiach.

Časového hľadiska nestíham všetko vyrábať. Keďže diorámy ma naplno zamestnávajú, nemám čas zároveň aj šiť pre bábiky. Preto som sa neskutočne potešila, keď som v októbri od jednej pani z Bazoša kúpila kopu rôznych kabátov. Vedela som, že nielen do adventného kalendára  sa mi budú náramne hodiť.😊
Pani je tiež zberateľka a ponúkla mi ešte tri kopy iného typu oblečenia ako boli kabáty. Plno elegantných a hlavne moderných kúskov, takých, čo mojim bábikám v šatníku veľmi chýbali.
Boli to tri kopy. Vravím si, že zoberiem len jednu na ďalší mesiac.
Nakoniec som si to v priebehu mesiaca nechala uležať v hlave a kúpila som koncom novembra všetky tri kopy. Tu nastal "problém", pretože mi nové kúsky zmenili v dobrom plány asi pre polovicu adventných dní.
A tak anjel dostal nový outfit. Biely úžasný, štýlový, elegantný overal z dielne super šikovnej Slovenky Eleny Motýľovej.💓👌😍
Neskôr na internete a FB som odhalila, že 98% oblečenia, ktoré som koncom minulého mesiaca kúpila sú od Elenky. Postupne v novom roku ofotím v rôznych foteniach i ostatné veci.
Taktiež niektoré prenádherné kúsky uvidíte už skôr i na ďalších adventných fotkách.

K overalu som pridala zlatý Basic retiazkový opasok, ktorý mala v 3.adventnom dni Zahara ako čelenku na hlave.😃
V ušiach má ešte mini perly z mojej dielne, ktoré však vďaka hustým kučeravým vlasom nie je vidno.
Na nohách má topánky od Barbie Basic 2.5 Model.08.
Mami mi ponúkla z nášho Barbie vianočného obchodíka mini harfu🎶, vlastne ja ju považujem za lutnu, lebo harfa by mala byť veľká a položená na zem, nie ako hudobný nástroj do ruky. Asi chápete, že sa jedná o malú ozdobu na vianočný stromček, ktorú máme od môjho útleho detstva.

Scénu sme dolaďovali s mami krátko pred samotným fotením. V hlave som už dávnejšie vymenila posteľ za môj zlatý elegantný gauč, ktorý som vyrobila na tohtoročný Deň matiek a majú ho moje bábiky vo svojej elegantnej obývačke.😎
Flitrové vankúše som šila pre adventný kalendár 2018 a využívam ich len na Vianoce.
Zlaté dva mini stromčeky sú z Kiku a máme ich vo viacerých farebných prevedeniach, ktoré ešte uvidíte. Najlepšie je na nich to, že neskutočne niektoré mrvia a trblietky sú potom po celej scéne.😆
Dali sme dole zlatú girlandu, lebo sme plánovali fotiť iný deň. Zistili sme, že vlastne i k tomuto dňu ladí najviac zlatá girlanda. Mami však našla novú variantu, aby sme boli inovatívnejšie.😄
Tento vianočný veniec do zlata s nápisom Merry Christmas vyrobila do vlaňajšieho kalendára.
Mini nápisy sme kúpili v Kiku minulý rok, majú ich aj v rôznych iných farbách a asi slúžia na ozdobu vianočných darčekov. My ich rôznymi spôsobmi využívame vo vianočných ozdobách pre bábiky.
Pridali sme do venčeka ešte visiacu zlatú hviezdu, keďže celý kalendár spája motív hviezdy a v každom dni sa jedna postupne objavuje.

Na parapetu začala mami aranžovať rôzne zlaté dekorácie. Nevedeli sme aká dekorácia by najlepšie vynikla. Spomenula naše busty dvoch anjelov, ktoré som pred rokmi kúpila v Kiku vo vianočnom období, u nás celoročne zdobia krb bábikám.
V tomto prevedení ste ich mohli vidieť v tohtoročnom 6.dni adventného kalendára.
Okrem nich sme vyzdobili parapetu s dvoma zlatými guľami a z jednou provizórnou ozdobou, ktorú tam nutne mami potrebovala dostať.
Najlepšie je, že keď som všetko uviedla do praxe, Shakira mi celý parapet zakryla krídlami.
Preto som musela urobiť druhú variantu fotenia, kde som gauč troška natočila na ľavú stranu, aby aspoň tých dvoch anjelov bolo vidno.

O rolu nežného anjela som vedela, komu ju dáme. Proste Shakira (playline Barbie Shakira Rocking Concert) stelesňuje dokonale nežného anjela, ktorý je zároveň sexi kráskou.

Na dnešný deň som Vám vybrala vianočnú pieseň, ktorá sa v našom kalendári vyskytla prvýkrát vlani.
Je ňou pieseň od americkej speváčky a skladateľky Britney Spears s názvom My only wish/This year (Moje jediné prianie/v tomto roku).
V piesni Spears žiada Santa Clausa, aby jej počas prázdnin našiel milenca. Je vraj určená pre tínedžerov.
Objavila sa na jej kompilačnom vianočnom albume Platinum Christmas.

Nie som fanúšička Britney, nevyrástla som na jej hudbe, ale nejako mi ide od vlaňajších Vianoc táto pieseň do uší, taktiež tematicky sa mi k tomuto dňu hodí a okrem toho pre Britney je tento rok nesmierne významný, keďže sa jej podarilo oslobodiť od vlastného otca tyrana, tak jej týmto spôsobom blahoželám.🎉
Je to taká vianočná americká "otrhovačka", ale ide dosť dobre do uší a táto pesnička je omnoho lepšia ako napr. tá od Katy Perry, ktorú som už dávala v roku 2019 do kalendára.
Keďže je to pieseň z roku 2000, no chcela som napísať, že je to novšia pieseň, ale asi by to bola veľká blbosť, keďže má už 21 rokov.😄
Len keď ju porovnávam s inými oveľa staršími vianočnými piesňami, ktoré tu uverejňujem, tak je to priam "mladucha". 
Jediná škoda je, že pieseň nemá oficiálny videoklip.😟









8 komentárov:

  1. Odpovede
    1. Ďakujem Katka. Som rada, že sa TI môj anjel páčil.😊💗

      Odstrániť
  2. To je krásné, a ty doplňky, ty jsou boží.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Věrka, celoživotné zásoby vianočných "prkotín". Pri foteniach máme niekedy s nimi i chaos, takže nie je toto Hobby pre každého.🙂😀

      Odstrániť
  3. Shakira je úžasná a ten overal je dokonalý. Teším sa, čo nám od Elenky predvedú Tvoje dievčatá, mala som možnosť vidieť už pár jej diel a sú nádherné. Scénka a doplnky sú skvelé.
    No, u mňa sa nedá povedať, že by som vyrastala na Britney, ale zase ako pubertiačka v 90/00 rokoch ma jej "umenie" nemohlo minúť.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Nikky, je Elenka je dokonale precízna krajčírka. Jej modely sú jedna báseň. Proste nádhera.💗🥰 Mňa aj trošku áno, lebo som mladšia a vyrastala som doma na inej hudbe.😁

      Odstrániť
  4. Krásný andílek. Já má doma nakoupený peří už dávno, ale ještě jsem se do výroby nepustila. Tak třeba příští rok by to mohlo klapnout... ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Lenka,💗 ja mám dva typy, jedny krídla som dostala a druhé si kúpila. Náhodou som tentokrát niečo nevyrábala.😀

      Odstrániť