sobota 18. decembra 2021

18.adventný deň - Párik a vianočný výklad

 


Osemnásty adventný deň sa volá - Párik a vianočný výklad 👫. Tento nápad patrí medzi tie, ktoré sme mali medzi prvými. Ešte skôr ako sme vôbec plánovali nákupné maniačky pred výkladmi s ulicou. 
V tomto kalendári je to predposledný párik. Ešte jeden o pár dní uvidíte.
Inšpirovala nás ako obvykle skica z Pinteresu, na ktorej bolo síce dievča až s tromi psami pred výkladom cukrárne. Dievča je otočené chrbtom a pozerá sa na výklad.😍
My sme od začiatku vedeli, že dáme pred výklad párik s dvomi psami, keďže zo psov od Mattela mám už peknú menšiu zbierku.
Preto mi veľmi vyhovovalo, že som si ku svojim tohtoročným 30.narodeninám dopriala vytvoriť projekt francúzska cukráreň s názvom "La Marie", lebo som vedela, že ju určite v tomto projekte využijem.😎
Takže tu máme prednú časť budovy cukrárne s oknom a plne otváracími dverami.
Všetko je moja práca, aj pásavá markíza.
V tejto scéne však nebude dioráma cukrárňou, ale darčekovým "romantickým" obchodíkom.
Pri fotení som sa rozhodla zmeniť pôvodný zámer, aby párik bol otočený len chrbtom, držiac sa za ruky a aby im nebolo vidieť do tváre. Tak som ich otočila, aby sa na seba pred výkladom pozerali na seba a jednou rukou sa spolu držali a druhou držali svoje vodítka so psami.🐕

Ružová pätica stromčekov sú vianočná dekorácia z Kiku. Ako ste už v priebehu tohtoročného kalendára mohli vidieť, máme ich aj v iných farbách.
Tie malé tri ružovo-strieborné venčeky moja mami vždy zdobila mojím bábikám v detstve.
Sú z čias komunizmu a slúžili ako vianočná dekorácia okolo sviečok.
Už sú troška zničené, malé šišky sa dolámali.😔
Mali sme viac ako tri, ale mami ich už rozobrala na iné kreatívne tvorenie.
Zo staršieho ružovo-strieborného stromčeka pre bábiky sme stiahli striebornú úzku girlandu, ktorú ste v bielom prevedení mohli vidieť v predchádzajúcom dni pri vešaní vianočného stromčeka.
Je z Tesca a pred pár rokmi ich predávali v rôznych farebných prevedeniach a veľkosťou úplne skvelá pre veľkosť Barbie.
Touto striebornou sme vyzdobili markízu i celý výklad okna.

Do výkladu sme naaranžovali bielu poličku s regálmi. Jedná sa pôvodne o malú čajovú krabičku, ktorej sme dali preč dvierka a nafarbili ju na bielo-čierno. A využívame ju v rôznych diorámach pre bábiky.
Biely medvedík, malý medvedík v trakoch a biely zajačik sú všetci pôvodne kľúčenky z môjho detstva, ktoré sa mi zachovali a vlastnia ich už moje bábiky vo svojich izbách.
Dvaja strieborný mini anjelici sú vianočná dekorácia, pôvodne na visenie. Dostali sme ich raz ako výzdoby na vianočných darčekoch.😇
Ružová skrinka na otváranie s postavou baletky je od nejakej Barbie playline a má to byť taká akože zvonkohra, dostala som ju pri jednej z našich výmen Do výkladu sme naaranžovali bielu poličku s regálmi. Jedná sa pôvodne o malú čajovú krabičku, ktorej sme dali preč dvierka a nafarbili ju na bielo-čierno. A využívame ju v rôznych diorámach pre bábiky.
Biely medvedík, malý medvedík v trakoch a biely zajačik sú všetci pôvodne kľúčenky z môjho detstva, ktoré sa mi zachovali a vlastnia ich už moje bábiky vo svojich izbách.
Dvaja strieborný mini anjelici sú via ných obchodov so zberateľkou Monikou/Iski.
Bledoružový tortový stojan je japonská miniatúra značky Re-ment.
Na nej je položená snehová guľa s motívom zasneženého stromčeka. A je to moja ručná práca z pred pár rokov.
Bábika pochádza z balíčka šiestich takýchto látkovo-drevených bábik a kupovala som ju v obchode Tedi.
Dve Eiffelovky pochádzajú z rozobratej bižutérie.
Ružová šperkovnica v tvare srdca pochádza ešte z môjho detstva. Je zo série Barbie Pretty Treasures doplnkov od Mattela.
Čierno-biela darčeková taška je od Barbie Look Party Perfect a dostala som ju tiež pri výmenách od Iski.
A ešte je tam jedna papierová krabička z nášho valentískeho obchodíka pre bábiky, plastová ruža z bižutérie a miniatúra strieborné lodičky na ružovom podstavci. Tú poslednú som vytvorila ja.
Ružová trblietavá krabička/šperkovnica, na ktorej sedí zajačik je tiež z mojej výroby.😊

Tento párik má u mňa premiéru pred objektívom.📸 Obaja patria k mojim prírastkom v tomto roku.
Barbie som dostala od mami k tohtoročným narodeninám a volá sa Kerina a Ken má zatiaľ pracovné meno "Milan". Obaja sú zo zberateľskej kolekcie BMR 1959 z druhej série.
Neviem, či ich spolu nechám ako pár aj po tomto fotení. Ešte som sa nerozhodla.
Kerina má na sebe lososovú bundu zo sady oblečenia od bábik Liv, riflové legíny, lebo má vysoké telo a som šťastná, že som našla ešte niečo, čo jej nie je úplne krátke, biele topánky som dostala pred 2 rokmi od kamarátky/zberateľky Katky G. (uzmrzlinky.blogspot.com) na Vianoce 2019.
Modrú čiapku vyrobila k tejto scéne moja mami, aby ladila k partnerovi.
Modro-biela športová kabelka je z jedného kozmetického setu pre Barbie od Mattela.
Milan má na sebe modrú bundu od Kena z rovnakej kolekcie. Ja som bundu kúpila vlani pred Vianocami od jednej pani z Bazoša. Bunda má menší lepidlový fľak, ktorý je na fotkách málo viditeľný, preto ju pani predávala ešte so zelenými trakmi, ktoré tiež patria k bunde ako súprava.
Rifle a čižmy sú od bábiky podľa speváka Justina Biebera, ktorého som pred rokmi kúpila len kvôli oblečeniu pre mojich Kenov.😄
Šedý šál má od chlapca Chipa Barefoot in the Park Integrity Toys.

Psy sú obe kólie, menšiu som za tie roky, čo ju mám vôbec neidentifikovala. Viem, že je značky Mattel.
Druhá je Western Fun pes Turquoise Collie z roku 1989.
Vodítka s obojkami som pred pár rokmi vyrobila pre každého psa v našej Barbie domácnosti.😃

Poslednou piesňou, s ktorou sa tu náš najobľúbenejší spevák Michael Bublé objaví je Cold December Night (Chladný decembrový večer). Pri tomto páriku pieseň nie je duetom, ale k tejto scéne sa úplne hodí. Táto vianočná pieseň je obľúbenou vianočnou piesňou od Bublého mojej mami.
Ja mám od neho ešte obľúbenejšie.
Táto pieseň má presne na tento deň 10 rokov.😊💙










6 komentárov:

  1. Moc hezké, obdivuji krásnou cukrárnu.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Ruženka, no tá bola z vlaňajších mojich projektov topka.😊

      Odstrániť
  2. Úžasný obchůdek a hlavně ty dekorace :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Lenka, a je veľmi variabilný podľa sezónneho predaja.😂

      Odstrániť
  3. Oni sú spolu akí pekní :-) Ani som netušila, že máš aj Tango z tejto série :-) Krásna scénka ako vždy :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Nikky, Tango - Kerinu mi darovala moja najdrahšia mamina k mojím 30.narodeninám.🥰 Len som jej stále nespravila uvítacie fotky.🙄 Ešte neviem, či budú u mňa tvoriť stály párik. Ako vidíš, Tate sa má u nás dobre.😉😊

      Odstrániť