sobota 13. augusta 2011

Baby sister of Barbie doll fashions (1995)



Po skončení článkov o móde pre Kena sa dostávame k článkom o móde pre Shelly a jej priateľov.. Týchto článkov bude len 3 aj s týmto.

Na toto oblečenie si veľmi dobre pamätám. Išla som s mamou na zápis do prvej triedy na základnú a veľmi som sa hambila a bála. Keďže ja som vôbec nechodila do škôlky bola som hamblivá a maminkovská. Proste jedináčikUsmívající se. A mama mi sľúbila, že ak to všetko dobre zvládnem dostanem darček. Shelly som mnou išla aj na zápis s uštrikovaným oblečením od mojej babky. Ako šesťročná som Shelly milovala, lebo bola mojou vysnívanou bábikou, ktorú som dostala na 5. narodky. A keď som došla domov zo zápisu tak ma čakalo toto nádherné oblečenie. Tak moja Shelly mala už aj letné oblečenieSmějící se. Pár rokov už oblečenia vôbec u nás nepredávajú, takže som rada, že mám aspoň tento set.


Prvý typ oblečenia je slnečnicový overal.





Druhý typ oblečenia sú slnečnicové plavky.





Oblečenie obsahuje overal, plavky, uterák, zatvorené sandále, slnečné okuliare, kýblik a lopatku.


Pohľad na sandále a doplnky.


Fotka z internetu.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára