sobota 6. augusta 2011

Fashion Fever Hilary Duff outfit 2 (2007)


Došli sme skoro poslednému oblečeniu FF kolekcie. Opäť je navrhnutý podľa Hilary Duff. Je z rovnakej série ako kvetinová blúzka, top a nohavice.

Povedala by som, že sa mi ešte viac páči ako predchádzajúce oblečenie. Kúpila som ho v rovnakom čase, ale ako druhé v poradí. Nevedela som sa rozhodnúť, či kúpiť kvetinovú blúzku, kde bol ešte jeden top alebo tieto šaty. Nakoniec som zobrala set s blúzkou, ktorá sa podľa mojej mami dala lepšie využiť. Ale ja som neodolala a ešte v ten istý týždeň som sa vrátila kúpiť tieto námornícke šaty. Námornícky štýl mám veľmi rada, lebo ho mám aj vo svojom šatníku a máme tak urobenú aj našu kúpeľňuSmějící se. Fotila som na terase a myslím, že slnko mi tentoraz veľmi pomáhalo.Usmívající se Model predvádza Coral, na ktorej mám šaty strašne rada a väčšinou ich obliekam práve jej.








Maják je dekoračný prvok z našej kúpeľňeSmějící se.





Oblečenie sa skladá zo šiat, svetríka, kabelky, topánok a slnečných okuliarov.


Pohľad na topánky, kabelku a slnečné okuliare.



Posledné dve fotky z internetu.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára