štvrtok 25. augusta 2011

Práčka


Po vysávači sa dostávame aj k práčke. Pôvodne som ju dostala pre seba na hranie a nie pre bábiky.

Mala som asi 3 roky, keď som sa hrala s našou práčkou. Dávala som do nej rôzne oblečenia pre bábätká a vôbec nemám šajnu ako som ju zničilaSmějící se. Babka sa samozrejme nahnevala, našťastie sa práčka opravila a mne sa išla kúpiť hračkárska. Mali ju v jednom menšom hračkárstve, ktoré už dávno neexistuje. Mohla som si vybrať medzi dvoma. Prvá bola táto moja a do druhej sa ukladalo prádlo z hora. Ja som si vybrala túto s klasickým otváraním, pretože aj naša skutočná mala vpredu dvere.Usmívající se Časom ma prestala baviť a dala som ju do môjho Barbie domu, vlastne k pôvodnému účelu pre bábiky. Na dverách mala ešte nálepku v tvare kvetu, ktorá sa zodrala.



Práčka sa dala krútiť, ak som ručne ťahala ružový ľavý gombík dopredu a dozadu. Už nefunguje, lebo keď bol sesternicin syn malý, tak ju pokazil a ja spolu s mamou sme ju už nevedeli opraviťZamračený.


A pár fotiek aj s Fiorelou, ktorá si išla niečo opraťSmějící se. Do práčky sa maximálne mestia tri menši kúsky Barbie oblečenia.





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára