nedeľa 28. augusta 2011

Susy zlatá spoločenská súprava


Nepravú súpravu asi od Susy mám už dávno prichystanú, ale stále som ju odkladala, lebo som nevedela s akým oblečením ju zladiť. Dostala som ju na niaku príležitosť samozrejme, že od mojej skvelej mami.Smějící se

Súprava sa okrem kabelky a topánok, ktoré vidíte skladala aj z náhrdelníka, náramka a trojcípej koruny. Náhrdelník sa asi zlomil a koruna zostala u kamarátky, ktorá mi ju nevrátila, síce mala takú istú. Súprava nie je veľmi kvalitná, lebo ružové kamienky hneď padali. A príde mi ako napodobnenina Mattel súpravy.
Nakoniec po dlhom uvažovaní som prišla na to, že čiernymi šatami nič nepokazím. Tak som zobrala Nancy, ktorá má aj ladiace ružové náušnice a obliekla som ju do šiat od mojej Iman-MbilliUsmívající se. A konečne som išla fotiť.Smějící se


Topánky dobre nesedia, len tak tak som do nich nohy vopchalaNerozhodný.








Z tejto Mattel súpravy sa asi inšpirovali. Náhrdelník mal síce iný tvar a taktiež kabelka nie je oválna, ale obdĺžniková.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára