sobota 20. augusta 2011

Prútený nábytok


Nábytok, ktorý pôvodne slúžil ako dekoračný prvok mi mama kúpila v jednom 30 korunovom obchode s názvom Ľudovka. Hneď v ňom totiž uvidela nábytok pre Barbie. Prútené stoličky ste už mohli vidieť aj v iných článkoch, rada ich využívam pri foteníUsmívající se

Kúpila hneď tri stoličky a z jednej mi urobila stolík. Vrch operadla odrezala a ako materiál na povrch stola použila vrchnák od nátierky Rama, ktorý potom otapetovala. Ušila dva vankúše a urobila sušinu s vázou.S týmto nápadom využiť prútenú stoličku pre bábiky som sa už na internete stretla, ale aj moja kamarátka zo Švajčiarska, ktorá mi darovala toľko Barbie mala dokonca aj prútené kreslo.
Ako môžete vidieť fotila som znovu na mojej obľúbenej terase.Usmívající se Pri fotení fúkal dosť silný vietor a všetko mi padalo, myslela som, že to ani nedofotím. Našťastie som to zvládla. Tentokrát som zobrala ako modelky moje dve hobitky Florence a Raquelle. Išli po namáhavých nákupov na kávičku a trošku si aj pokecaliUsmívající se.


Stolička mala myslím slúžiť ako stojan na menšie črepové kvety.


Vyrobený stolík z prútenej stoličky.













Florence a Raquelle.


Vejár som dostala od jednej známej tiež ako dekoračný prvok.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára