utorok 30. augusta 2011

Gloria Post office play set


Posledným kúpeným nábytkom, ktorý som Vám zatiaľ nepredstavila je Pošta Gloria. Dostala som ju od Ježiška na Vianoce 2001. Je to už 10 rokov, ale až dnes som zistila, že je úplným plagiátom Mattel pošty z roku 1995.Překvapený

Dlho som ju mávala nalepenú v jednej veľkej krabici a mala aj vlastný vchod, ale krabica je teraz už nepraktická, tak už len bez krabice.Smějící se

Prvá časť je na balíky a P.O.Box schránky. Nikdy sa ružovo-kartónová časť poriadne nedala zložiť. Vpravo vedľa váhy je fialová polička na baliaci papier, nie je to pôvodná polička a rolka s papierom mi tiež už chýbaZamračený.


P.O. Box a balíková schránka.


Automat na známky.


Druhá časť je pokladňa s predajom pohľadníc.


Stojan s pohľadnicami.


Schránka.


Vozík s balíkmi a listami.


Oddelovacie tyče. Pôvodne mali ružový špagát, ale ten sa rozpáral.


Doplnky tvoria: 4 pečiatky, váha na balíky, pokladňa,


prvé dva rady tvoria obálky otváracie obálky (tieto sú všetky určené Glorii z Californie, USANerozhodný), druhé dva rada tvoria len jedno stranové obálky z tvrdšieho papiera, žlté srdiečekové nálepky na balíky,


3 známky, a šesť druhov pohľadníc po dvakrát,


a 8 balíkov vo štyroch farbách.


A teraz fotky s bábikami. S Marion, malou Giou a psom Lasey, s Christobalom, Angelou a čivavou a nakoniec zamestnankyne pošty Teresa a Grasiella, ktoré nie je veľmi vidno.Nerozhodný















Angela, Christobal a malá čivava.


Marion, Gia a Lasey.


A teraz fotky s Teresou a Grasiellou.





Fotky z internetu pravej Mattel pošty.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára