nedeľa 28. augusta 2011

Kožený kabát s leopardím lemovaním


Konečne som sa dostala k nafoteniu tohto jesenného kabáta. Nechcela som ho totiž fotiť skôr ako ho opravím.

Chýbal mu opasok. Tento kabát, keď som uvidela v hračkárstve asi pred 7 rokmi veľmi som ho chcela. Mama ho kúpila a dala mi ho na najbližší sviatok. Taký istý sme kúpili aj pre moju kamarátku. Ale raz počas hry ostal u nej môj opasok z tohto kabáta. No, ale viacej som ho už neuvidela, aj keď som jej vravela nech sa doma pozrie. Pritom mala ten istý kebát aj onaZamračený. Nechchcem sa už k tomu vracať, ale dosť drobnejších Barbie vecí mi u nej ostalo, lktoré mi nevrátila. Inak by mi ani opasok nechýbal, pretože ja si svoje veci ako dobre viete strážimUsmívající se.
Včera som konečne dokončila môj nový opasok. Pred dvoma týždňami som zohnala v galantérii sponu, ktorá síce bola troška väčšia od mojich predstáv, ale nenavyberám si. Aspoň, že som túto našla. Látku som použila z ozajstného opaska z jedného časopisu, ktorý som zvlášť kúpila pre opasok ako dobrý materiál na šitie pre Barbie.
Ako modelka ma hneď napadla Marlene, aj keď neviem prečo, ale veľmi sa mi na nej kabát hodíSmějící se.




Je dokonale krásna. Takmer som na to zabudlaUsmívající se.



Detail na opasok. Celkom vzorka pasuje k originálu.







A takmer som zabudla na pôvodné čižmy. Keďže sú na môj vkus už otrasné, vybrala som na fotenie modernejšie a krajšie.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára