streda 3. augusta 2011

Lorena


Tennis Lorena 1999


Predstavujem Vám Lorenu. Plánovala som ju predstaviť už dávno, ešte niekedy po Tommym, ale stala sa jej menšia nehoda a tak sa dočkala konečne dnesUsmívající se. Keď som obliekala malé bábike na postupné fotenie Lorene sa rozpadol účes. Ale to som nakoniec celkom dobre vyriešila a opravila. A vtedy som zbadala, že má na líci malú modrú bodku, vôbec nemám šajnu do teraz z čoho sa jej spravila. Veľmi si dávam na to pozor aby som nemala pri bábikách otvorené pero a pod. Bola som z toho nešťastná, všeličo som vyskúšala až nakoniec najviac pomohlo žlčové mydlo. Teraz má líce bledé a ešte troška vidno pozostatky po modrej bodke. Neviem, či to na fotkách zbadáte aj vyNerozhodný. Proste s malými Shelly a spol. nemám šťastie, keďže sa mi presne táto vec stala už aj pri Nikki. Fotila som vonku, predsa je Lorena teniska a lepšie to vynikne. Dostala som ju ako darček na polročné vysvedčenie niekedy v rokoch 2000/2001.


Lorena mala vo výbave tenisovú raketu a loptičku.








Fotka z internetu.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára