štvrtok 4. augusta 2011

Kayla, Gia, Kelly, Melody a Deidre

Shelly club 5 - School Bunch 2005


Poslednými malými deťmi je týchto 5 malých krásokUsmívající se. Pribudli mi úplne neplánovane. V roku 2005 sme boli s mamou v Tescu hypermarkete na vianočných ponukách, samozrejme aj v hračkárskom oddelení. Veľmi som túžila doplniť si do zbierky Shellyho clubu malú černošku. Mali jednu, ktorá mala na sebe pyžamo spolu so zubnou kefkou. Už som bola rozhodnutá si ju zobrať, ale mama mi ukázala túto väčšiu sadu, ktorá sa tam povaľovala už dlhší čas. V tej sade bola tiež černoška, ale ja jej vravím, že ja mám dosť malých detí a toľko už nepotrebujem do zbierky. A ona na to, že ale táto je omnoho krajšia a ešte sa to aj lepšie oplatí. Boli za výhodnú cenu, to znamená, že za tú cenu by som mala len samostatné 3 Shelly, ale keď kúpim tento set budem mať za takú istú cenu hneď päť. A keďže boli také nádherné a mali omnoho lepšie oblečenie ako mala malá černoška, ktorá mala len pyžamo. Predávali ešte takú istú sadu s 5 baletkami a narodeninovú sadu. Ale táto bola najlepšie, lebo baletky mali baletkovské oblečenie s baletkami. A asi takto niako u mňa pripudli tieto maličké dievčatkáSmějící se. Vôbec to neľutujem, sú najkrajšie zo všetkých, ktoré som Vám už dávnejšie postupne predstavila. A takto vlastne zakončujem momentálne súčasnú Mattel zbierku. Mená im ostali pôvodné, okrem Shelly, ktorá som zmenila meno na americké - Kelly. Kvôli tomu, že už jednu Shelly v zbierke mámUsmívající se. Fotiek je neúrekom, snažila som sa urobiť škôlku a počasie mi dosť prialo.


Kayla


Gia


Kelly


Melody


Deidre


Krabicu mám ešte stále. Je tvare kabelky a má zapínanie na malý suchý zips. Pohaľad na krabicu spredu.


Krabica zozadu.


Kartička v tvare glóbusa, kde sa dalo na zadnej strane napísať venovanie.





Batohy, dajú sa otvárať, majú taký výrez.


Doplnky z plastu tvoria 2 stoličky, stôlu, 2 štetce, ceruzka, nožnice, lepidlo a stojan na ceruzku a štetce.


Papierové doplnky tvoria tabuľa, 5 diplomov, 5 obrázkov a jedny puzzle.













Máte už svoju favoritku?Smějící se


A ešte dve fotky na viac. Keď som si už vytvorila celé pozadie na fotenie, ale ešte som dačo zháňala, ale medzičasom prišiel môj kocúr Chandler a vyvalil sa na celú moju škôlku a užíval si slniečka. Samozrejme dobrovoľne sa nedal vyhodiť, tak som ho musela premiestniť inamS vyplazeným jazykem.



Posledné dve fotky z internetu.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára