pondelok 8. augusta 2011

Gloria Beach play set


Letnou atmosférou pokračujeme aj dnes. Tentoraz s Gloria plážovým nábytkom. Tento set som dostala ako malá na jedny Vianoce. Patrí medzi moje prvé kupované nábytky pre bábiky.Usmívající se


Plážové lehátko s palmami. Jednej od začiatku chýbal palmový list a moja mama sa veľmi namáhala aby mi vysvetlila, prečo Ježiško priniesol chybný nábytok pre bábiky. Mala som vyrobený náhradný, ale ten sa raz stratil a už sa nenašielZamračený.


Ležadlo so slnečníkom. Slnečník sa dávno zlomil, ale ako nový sa dalo s ním hýbať do všetkých strán. Teraz je zalepený.


Doplnky tvoria: kamera, 2 rakety, šiltovka, rádio, nafukovacie koleso, lopta (nemám ju, hrávali sa s ňou mačky, ktoré ju zničili), uterák (zabudla som, že tam patrí) a slnečné okuliare, ktoré sa dávno zlomili a už ich nemámZamračený.


A pár fotiek na pláži s Kevinom, Esperanzou, Skipper a Luckym.




Esperanza.



Skipper.



Kevin a Lucky.


A dve fotky spoločne.Smějící se



A podarilo sa mi nájsť aj fotku na internete.Smějící se

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára