štvrtok 11. augusta 2011

Ken Fashion Blue (2009)


A dostávame sa na koniec mojich oblečení od Mattela pre Kenov. Dnes posledné uzatváre Sebastián.

Kúpila som ho pred vianočnom nákupnom šialenstve v minulom rokuUsmívající se. Veľmi ma zaujal, pretože narozdiel od zvyčajných oblečení bol orientovaní do zimného štýlu. Najmä sa mi páči štrikovaná vestička, ktorá je len akože a je všitá s tričkom. Sebastiánovi bledomodrá farba veľmi pasuje. Zobrala som aj na fotenie Tommyho, lebo má rovnaký štýl oblečenia. Fotky sú trochu zimnejšie (neviem ako u Vás v Česku), ale u nás bolo teplo len 5 dní a zase je zima okolo 20 stupňovZamračený.
Ako ste sa mohli dlhší čas presvedčiť, že moji Kenovia majú dostatočne bohatý šatník. Síce sa mi momentálne páči ešte jedno nové Fashionistas oblečenie pre Kena - so žapkami a pásikovým tričkom s krátkym rukávom, ale je drahé a na tento rok som sa dostatočne vyhádzala mimo rozpočtu s BB doplnkami, takže budem už bez neho.










Oblečenie sa skladá z trička-vesty, dlhých nohavíc, slnečných okuliarov a topánok.


Fotka z internetu.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára