piatok 5. augusta 2011

Barbie Beach Party Pool (2009)


Po dlhom čase, keď sa počasie troška umúdrilo a vrátilo sa leto zobrala som bazén na terasu a išlo sa fotiť.Smějící seAko pozadie som použila dlhý behúň z našej izby.

Bazén som kúpila pred dvoma rokmi, keď bol v akcii v Alltoyse. Nemala som ho napláne, ale dala som sa nahovoriť od mojej mami. Mala som ako malá vyrobený bazén z chlebníka s nalepeným celofánom a divnou šmykľavkou, ale ten som pri riedený hračiek a tapetovaní detskej izby vyhodila, takže žili bez bazénu. Ale keďže už asi dva roky prechádzajú moje bábiky bytovými zmenami, tak dostali aj nový bazén. Ako pravý milionáriS vyplazeným jazykem. Bazén Vám ukážu Brian a Summer s Nikki, ktoré sú z tej istej kolekcie ako bazén. Tak dúfam, že Vám naladím letnú atmosféru, keďže počasie nie je podľa mňa to pravé letné.Zamračený


Stolička plavčíka.


Bazén.


Palma s milým papagájom.


Doplnky tvoria: doska pre plavčíka, ďalekohlad, opaľovací krém a ľadový nápoj.









Brian si úžíva pozornosť dievčatUsmívající se.


Nikki.


Summer.



Brian.



Spoločne.



Brian dievčatá trošku pohádzal do bazéna.



A troška západu slnka pri bazéne.



Posledné dve fotky z internetu.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára