streda 24. augusta 2011

Fashion Fever Shopping Boutique (2007)


Posledným mojím Mattel nábytkom je Fashion Fever Shopping Boutique. Bol to môj darček na 18. narodeniny od mami pred dvoma rokmi.

Bol kúpený v jednom Dráčiku. Mame sa veľmi zapáčil a vyprávala mi ako vypadá, koľko stojí, čo obsahuje a pod. Bolo to niekedy v máji a keďže som nemala ešte nič vybraté okrem strieborného náramku, tak som sa rozhodla, že ho môže kúpiť na narodky. Aj keď som nemala čas si ho obhliadnuť na vlastné očiUsmívající se.
Asi si poviete, že Mattel si zachoval svoje stále farby, ale aj tak sa mi páči. Je už z posledných rokov FF kolekcie, keď už aj Fashion Fever sa začínal ružovieť Nerozhodný. Boutique mám ešte jeden, ale vyrobený mojou mamou. Mala som asi päť rokov a podľa inšpirácii z Barbie katalógu 1995 mi vytvorila vlastný. Ten sa odvtedy poriadne zmenil a po kúpe tohto od Mattelu som horšiu časť vyrobeného dala preč.


Táto časť je akoby výkladná skriňa. Má päť figurín rozdelených na tri časti + miesto na topánky. Jednotlivé 3 časti sa dajú točiť a tým sa robia rôzne kombinácie oblečenia. A aj topánky sa dajú otáčať ako môžete na fotke vidieťUsmívající se.


Zadná časť. Každá časť figurín sa dá aj odmontovať preč.


A tu som sa snažila odfotiť tri možnosti výberu točenia. Nastaví sa šípka na požadovanú časť a už sa len točí. Prvá možnosť je nohy (na sukne, nohavice), druhá je trup (na topy) a tretia je hlava (na okuliare a čelenky). Točenie je otrasne vyrobené, lebo ak začnem krútiť padajú rôzne časti figurín prečZamračený. Tri hlavy sú len na čelenky a zvyšné dve na okuliare.


Druhá časť boutique je pult s pokladňou a s kredit kartou.


Zadná strana pultu.


Ak prejde cez pult kredit karta a pred tým sa zapne gombík, pokladňa odpočíta (po anglicky) určitú sumu.


Špica počítač. Bol môj prvý pre bábiky. Predtým mali len vyrobené.Mrkající


Kredit karta.


Detail na slnečné okuliare a čelenku. Čelenku často využívam a je moja jediná, tak pretoSmějící se.


Detail na 2 strieborné a jedny ružové topánky. Tieto sú pre mňa na rovnakej úrovni.


Dnes som fotila na terase, ale zistila som, že musím chodiť skorej fotiť, keďže sa už skracujú dniZamračený, tak fotky sú pri slabšom večernom slniečku.
Možno už ste už prekukané z mojich dvoch FF, ale teraz sa mi znovu hodili. Do boutique išli Madelaine a Lea. Predavačku robila Marion.Smějící se






A teraz prosím o pozornosť, začína menšia módna prehliadke Fashion Fever Boutique oblečenia! Boutique obsahoval 5 kúskov oblečenia: bielu vestu, dúhovú sukňu, nohavice, ružovo-striebornú blúzku a ružové tričko s krátkym rukávom a s motýľom. Mne sa páči práve najviac táto prvá kombinácia. Síce je oblečenie ladené do ružovej, každý kus samostatne, ale aj spolu je skvelý.Smějící se







No a ešte dve fotky predavačky Marion. Aby jej nebolo ľúto.



Po náročných nákupoch.Smějící seSmějící seUsmívající se


Fotka z internetu.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára