piatok 26. augusta 2011

Sweet fashions mini shop


Predposledným "nematteláckym" nábytkom je Sweet fashions - obchod s topánkami, kabelkami a so slnečnými okuliarami. Je z rovnakej série ako stánok s občerstvením.

Kúpila som ho spolu s mamou v hypermarkete Tesco na jedny Vianoce. Stál asi 150 Sk. Keďže bol lacný neváhala som a zobrali sme ho. Je veľmi zaujímavý, páčia sa mi štýlové boxy na topánkySmějící se.


5 párov topánkov, ktoré celkom dobre sedia na Barbie nohách. 3 páry majú dosť neónovú farbu, ktorá veľmi nepasuje môjmu Barbie šatníkuNerozhodný.


3 kabelky. Páčia sa mi najmenej z celého setu.


Nákupné tašky.


Pokladňa so stojanom na slnečné okuliare. 9 kusov slnečných okuliarov, niektoré sú úzke pre Barbie.


Detail na pokladňu.


Logo obchodu.Smějící se


A ešte aj fotky s babami. Predavačka je Esperanza a nakupujúce sú Angela a Jacqeline. Až počítači som zistila, že sú niake fotky troška rozmazané, ale nie sú až také zlé a tak som ich nechala.Smějící se
















Angela s Jacqeline.


Esperanza.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára