utorok 9. augusta 2011

Susy stan


Dnes sa z pláže premiestnime na stanovačkuUsmívající se. Stan som dostala ako malá na narodeniny alebo Vianoce. A aj ako malá som sa s ním často hrávala aj keď som musela postaviť vždy ešte väčší stan pre Barbie a Kena a tento som nechávala vždy menším bábikám ako sú Skipper, Stacie a Shelly.

Tento stan je malý, ani spacák, ktorý k nemu je nevlezie dnu. Je dosť v divokých farbách kao aj spacák a stolička.Fotky som fotila počas zamračeného týždňa, takže nie sú nič moc. Dlhšie som vedela koho použijem pri fotení. Na rad prišli camping Skipper-Vivien, Stacie-Mirabel a Shelly-Tiffany..


Z tejto Susy sady by mi nič nemalo chýbaťUsmívající se. Takže skladá sa zo stanu, spacáka, lampy, rádia, sklápacej stoličky a 2 opekacích palíc.


Košík s jedlom obsahuje: 2 mlieka, 3 malé a 3 veľké konzervy, 2 veľké a 2 malé krabice napr. polievka, biela "konzerva" s cestovina červená "konzerva s hovädzím mäsom.


A teraz prejdeme k fotkám s bábikami.
















A na tejto fotke môžete vidieť výškový rozdiel všetkých troch sestier. Zľava do prava: Tiffany, Mirabel a Vivien.


Až v počítači som si všimla, že som ofotila aj kúsok svojej nohy.




Spacák bol Skipper veľký.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára