pondelok 22. augusta 2011

Fashion Fever Hat and Accessories set 2(2005)


Druhým Fashion Fever setom s doplnkami je tento rozkošný riflový klobúk. Kúpila som ho v Dráčiku rovnako ako čierny klobúk.


Síce som sa rozhodovala, či mám kúpiť aj tento set, lebo ako prvý som zobrala čierny klobúk so šálom. Napokon som sa poň ho vrátila až na druhý raz. Ešte som v Dráčiku nechala jeden set so slameným klobúkom. Teraz to aj ľutujem, lebo Dráčik už také staré veci nevyhadzujeZamračený.
Pri prvom fotní pózovala prvá moja FF Teresa-Madelaine a tak je jasné, že pri druhom fotení som využila svoju druhú FF Leu. Tento raz som mala pri výbere oblečenia jasno, len ma troška iritovala modrá farba v šatke, ale nesmiem byť až taká detailistkaSmějící se. Lei som rozpustila vlasy, pretože by sa jej klobúk nedal na cop navlieknuť. Veľa fotiek mám tentoraz detailných na tvárUsmívající se.






A aj pár fotiek Lei v celej svojej kráseSmějící se.





Set sa skladá z riflového klobúka, šatky a slnečných okuliarov. Celý je pre mňa skvelý, ale určite najlepší je klobúčikSmějící se.


Fotka z internetu.


Bolo mi ľúto týchto pekných obrázkov, ktoré som našla pri hľadaní vlastného setu a tak som sa rozhodla, že ich Vám ukážem. Možno aj niektoré poznáteUsmívající se.


Tiež veľmi pekná šiltačka a ešte k tomu v zelenej farbe.


Set v raperskom štýle. Tiež je skvelý.


A tento set mali v Dráčiku, je pre mňa príliš elegantný a preto som uprednostnila svoj riflový set.


A na záver ešte jeden set. Tieto druhy setov vôčšinou nemali pri sebe klobúk, ale šperky, šatky, kabelky a topánky. Keď som ho zbadala u nás, ale v inom Dráčiku veľmi sa mi zapáčil, hlavne tá kabelka. Ale už som ho nemohla kúpiť, keďže som mala už dva inéS vyplazeným jazykem. Našťastie pri inej Matteláckej súprave oblečenia, ktorú mám bola taká istá kabelka s ružami.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára