sobota 20. augusta 2011

Pretty treasures picnic accessories set (1995)


Dnes sa ešte vrátime trochu v čase a pozrieme si piknic súpravu z roku 1995. Je z rovnakej kolekcie ako aj ružové doplnky.

Po tomto sete som ako malá veľmi túžila až som ho nakoniec dostala. Ako prváčka na základnej som v škole často chýbala, stále som bola nachladnutá a tak som mala ísť na rôzne testy na zistenie alergií. Dosť som sa bála (hlavne injekcií) a tak mi mama sľúbila, že ak to všetko zvládnem dostanem vytúženú piknikovú sadu.Najviac sa mi vtedy páčil psíčekSmějící se. Meno dostal po mojom nebohom psovi Amande. Nemala som dobrý povrch na fotenie a tak mi neustále padali veci na obruse a pri neustálom štelovaní mi raz slnko odišlo a potom znovu prišlo a tak to bolo dookola. Preto sú niektoré fotky menej kvalitnéNerozhodný. Na picnik dnes išli Teresa spolu s Kenom.Smějící se


Picniková sada sa skladá z obrusu, vázy, piknikového koša, psa, nápoja, 2 tanierov s príbormi, 2 poháre a 2 servítky (nemajú pôvodné spony, pretože sa mi stratili, tieto sú mojím výtvorom z korálkov).


Váza. Má už nové kvetiny, ktoré sú veľmi podobné pôvodným.


Košík zatvorený.


Košík otvorený.


Amanda.


A konečne fotky z picniku.


















Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára