streda 17. augusta 2011

Hannah Montana Surf shop hangout (2010)


Posledným letným nábytkom pre moje Barbie je Hanna Montana Surf Shop. Vybrala som si ho v minulý rok na narodeniny. Dráčiku sa objavil ako jediný kus medzi toľkými inými blbosťami s Hannou Montanou. Zaujal ma, ale poprvýkrát som ho nezobrala, ale nakoniec som si to premyslela a vrátila som sa preň.Usmívající se

Skladá sa veľkého počtu doplnkov a skvelého zariadenia. Nálepky s Hannou Montanou a inými motívmi boli súčasťou setu a nalepila som ich podľa vlastných predstáv. Ja osobne mám seriál Hanna Montana rada, videla som všetky časti. Pre mňa je vtipný a dobrý. Hudba nie je moja šálka kávy, tak isto sa nebláznim za hlavnou predstaviteľkou. Niekedy som mala už plné zubyZamračený, že všade kam som sa pozrela boli veci s Hannou, ale našťastie toto obdobie už ustupuje. Len nechápem, prečo ju dávali na tričká a rôzne oblečenia pre 3 ročné dievčatá, keď je to seriál pre tínedžérov.NerozhodnýAle vráťme sa k samotnému nábytku.


Predok krabice, aj keď je už rozbalená.


Zadná strana krabice.


Nábytok sa skladá z plážového obchodu, surfu s palmou, žltého lehátka a "hollywood" stoličky.


Doplnky tvoria: mixér, hotdogovač, dávkovač nápojov, pohár s dážnikom, popcorn, hotdog, tácka s jedlom, hrebeň, mobil, MP3 prehrávač, rádio a opaľovací krém. Chýba zelený pohár, ktorý sa niekde stratilZamračený.


Obchod má ešte aj trojo slnečných okuliarov.


Lapmy svietia (len keď sa drží tlačítko), neviem, či je to až tak vidno, mala som ich ofotiť radšej v tmavšej miestnosti.


Fotky s Coral, Blainom, Vanessou a Enricom. Využila som minulotýždňové otepletenie a zobrala som ich na terasuSmějící se.





Vanessa



Coral


Surf je skôr na parádu ako na použitieNerozhodný, pretože je aj z jednej strany trocha odrezaný aby lepšie stál.


Blaine




Enrico




Coral s Blainom.


Vanessa s Enricom.


A ešte dve spoločné fotky párikov.


Fotka z internetu.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára