piatok 19. augusta 2011

Fashion Fever Hat and Accessories set (2005)


Moje oblečenia od Mattela ste už videli všetky, ale ešte mám pre Vás doplnky - konkrétne FF set troch doplnkov. Mám ešte jedny, ale tie až v ďalšom článku.Usmívající se

Tento super set sa mi podarilo zohnať v najväčšom Dráčiku, keď bol ešte len pár mesiacov otvorený a bolo to v januári 2010. Vyhodil rôzne staršie veci a jednou z nich boli tri druhy FF doplnkov. Tento sa mi zapáčil najviac a hneď som ho aj zobrala. Je elegantný a veľmi nádherný. Nemám preň moc vhodné oblečenie, dlho som rozmýšľala, čo k tomu obliecť a vznikla z toho táto kombináciaNerozhodný. Modelku som opäť zvolila moju FF Teresu- Madelaine. Odfotila som 3 fotky do tváre aby ste videli nielen klobúk-čiapku, ale aj krásu Madelaine.










Set sa skladá z čiapky, šálu a kabelky. Celý je veľmi krásne zladený.Smějící se


A fotka z internetu.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára