streda 10. augusta 2011

Fashion Fever outfit - mini packs (2007)


Posledným mojím FF oblečením sú tieto 3 menšie kúsky. 2 topy a jedny krátke nohavice.

Nohavice som dostala ako prvé ešte keď ich predávali ako nové, neskôr som dostala ružový top a posledný top som si kúpila s mojou Charlene (BB2.0 - 03) v Dráčiku. Už dlho sa tam ako posledný kus oblečenia povaľoval a tak som ho nakoniec zobrala so sebouSmějící se.
FF oblečenia predvádza Nancy, chúďa tak dlho čakala, kým som zistila, že ešte žiadne oblečenie ani nábytok zatiaľ nepredvádzala.






Druhý top. Tento mám momentálne radšej ako ružový, lebo je lepšie využiteľný.Smějící se Stala sa mi po fotení menšia nehoda, už som si zbalila všetky veci a zrazu som zbadala, že sa zlomila rúčka na hnedých slnečných okuliaroch od Diany von Furstenberg. Našťastie som ich hneď zalepila Chemoprénom.






Pohľad na krátke rifle, ktoré sa mi veľmi páčia a rada ich obliekam na bábikySmějící se.


Fotka z internetu.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára