nedeľa 14. augusta 2011

Športový kočík


Po bicykli, džípe a motorke nasleduje aj kočík. Dlho som boa ako malá nešťastná, že moja Shelly nemá žiaden. Nakoniec mi mama jeden urobila z jogurtového kelímka, ale ten sa rozpadol. Ale našťastie sme našli v jednom stánku s hračkami a bižutériou tento kočík.Smějící se

Hneď ako som ho uvidela som si všimla, že je to napodobnenina toho Matteláckeho pri Barbie and sister strollin fun Kelly z roku 1995. Potešilo ma to. Kočík mal pri sebe aj malú bábiku, ale tej som sa hneď zbavila S vyplazeným jazykem. Kočíku mama vyrobila sieťku na ukladanie vecí, ale tá sa zničila a ešte som sa nedokopala k oprave.


Rúčka na kočíku sa dá nastaviť podľa výšky bábiky.


Keďže Nancy bola z fotenia oblečenia nadšená, tak dostala príležitosť predviesť Vám aj športový kočík. Zobrala si na pomoc aj Kelly s OliveromSmějící se.









Nancy, Kelly a Oliver.




A toto sú fotky z internetu originálneho kočíka s Barbie a Kelly.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára