pondelok 29. augusta 2011

Pretty treasures dinner accessories set (1995)


K posledným Mattel doplnkom patrí táto jedálenská alebo obedová súprava. Bola to moja prvá Mattel sada. Patrí do rovnakej kolekcie ako pikniková a ružová sada.

Rozmýšlala som, či túto sadu odfotím len samostane alebo s bábikami. Samozrejme vybrala som si druhú zložitejšiu variantu Smějící se. Dlho som sa vyhýbala foteniu, vždy som uprednostnila radšej iný doplnok alebo oblečenie, ale keďže som už v rôznych rubrikách pofotila momentálne všetko došlo na rad aj na obedovú súpravu.Usmívající se


Je to veľmi luxusná sada, ktorá sa páčila mojej mame a keďže nevedela odolať kúpila mi ju na narodeniy alebo meniny v Tescu. Boli vlastne medzi prvými sadami, čo k nám priniesli od Mattela.


Sada obsahuje: 2 taniere, 2 vidličky, 2 nože, 2 servítky (jedna má vyrobený nové kolečko, lebo pôvodné sa dávno stratilo), 2 tylové prestierania (tiež sa jedno stratilo a ja som vyrobila nové),


šampanské so stojanom, 2 poháre, váza s ružou (ruže chýba list)


a nakoniec je to podnos, 2 šálky s 2 lyžičkami a kanvica.


A samozrejme fotky s bábikami. Konkrétne s Jacqeline a so Sebastiánom. Sebastián má bohužiaľ oblek, ktorý mu je malý (vhodný je pre zombíkov), ale hádam mu to prepáčite, keďže nemá inýSmějící seSmějící se. Sebastián pozval Jacqeline na zákusok s kávou.
















A posledná fotka na zamilovaný párik. Takto elegantne im to celkom pristaneSmějící se.

Fotka z internetu.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára