piatok 19. augusta 2011

Gloria Pool side play set


Opäť Vám predstavujem nábytok od Glorie, ale tentoraz ide o stoličky so slnečníkom a lehátkom. Patrí medzi moje prvé nábytky pre bábiky. Dostala som ho asi na jedny Vianoce.

Fotila som ho na našej terase, tak máte možnosť vidieť aj niečo z nej (kachličky a zábradlie)S vyplazeným jazykem.
Nábytok ste už mohli vidieť rozdelený vo viacerých mojich foteniach, keďže je u mňa veľmi obľúbenýUsmívající se. Dnes Vám ho predvedú 4 dievčatá: Christie, Graciella, Sielo a malá Liana. Ale najprv ešte samotný nábytok.


Slnečník je už dlho zlomený, snažila som sa ho opraviť k lepšiemu, lebo donedávna držal len s plastelínou. Pri tomto fotení je len opretý o zábradlie. Už je aj dosť vyblednutý, pretože v detskej izbe naň vždy svieti slnko. Ale veď sa dá prefarbiťSmějící se.


Jedna z dvoch stoličiek.


Lehátko, ktoré má tiež vyblednutú striešku.


Naľavo máte možnosť vidieť originálny poťah na všetky vánkuše, ale mojej mame a ani mne sa nepáčil a tak ušila zo sukni, ktorú nenosila tieto pink návleky s bielymi kvetinami.


A konečne sa dostávame k fotkám s dievčatamiUsmívající se.











Grasiella


Christie


Sielo


Liana


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára