streda 27. apríla 2011

BB dolnky - 03

doplnky

Barbie Basic 001 - doplnky 03


Po dlhšom pátraní v rôznych nitrianskych Dráčikoch sa mi podarilo zohnať ďalšie doplnky pre BB. Náhodou sme išli na nákupy do hypermarketu Tesco a tam sa nachádza obchodné centrum Galéria, kde je tiež jeden Dráčik. A tak ja zo zvedavosti som sa šla pozrieť, čo je nové a aké šťastie, našla som tieto doplnky. Sú ladené do čierno-ružovo-modrej farby. Modro-ružovú kombináciu máme spolu s mamou veľmi v obľube.
Obsahuje 15 doplnkov.
Kabelka a slnečné okuliare sú opäť bezchybné, tak isto sa mi páčia aj 3 druhy náramkov a dva super opasky. Takto už s tretími doplnkami môžem každej mojej BB oživiť čierne šaty.
doplnky

doplnky
1 a 2

Certifikát.
doplnky

Doplnky obsahujú: 5 párov topánok, 2 opasky, slnečné okuliare, 2 gramafónové platňe, kabelka, 3 náramky a šatka.
doplnky

doplnky
doplnky
doplnky
doplnky
doplnky
doplnky
doplnky

Snažila som sa ofotiť každý pár topánok zvlášť spolu s doplnkami. A na záver tri profilové fotky Zafiry. Jej táto farebná kombinácia veľmi pasuje. Je úžasná.
doplnky

Fotka z internetu.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára