nedeľa 10. apríla 2011

Scarllet


Cool Colors Barbie 1998


Takže túto krásku som dostala tiež zo Švajčiarska. Ľubo konečne si sa dočkal. Volá sa
Scarllet. Meno som vybrala sama podľa knihy Odviate vetrom. Síce nemá s románovou hrdinkou nič spoločné, meno sa mi veľmi páčilo a tak ho dostala. Scarllet je zo starších Barbie moja srdcovka. Celkovo vypadá ešte ako teenegerka a má veľmi pekné oblečenie v mojich obľúbených farbách. Je v zachovalom stave, akurát pred fotením som jej farbila na strieborno ošúpané náušnice a nakreslený prsteň.
Išla som fotiť von, podarilo sa mi vystihnúť teplé a slnečné počasie bez studeného vetra.

Scarllet mala pri sebe hrebeň, bledomodrú farbu na vlasy, batoh, a čiapku, ktorá nie je pôvodná. Vlastnú čiapku mi nevrátila kamarátka pri hraní. Tak som jej ušila aspoň podobnú náhradu. Farba na vlasy sa minula a flaštičku som dávno vyhodila.
Vlasy sa dali po farbe pekne umyť.

Detailný pohľad na topánky. Pekná podrážka so slniečkom.

Pekný batoh, ktorý sa dá otvoriť na patentku.
Má na bl. modro nalakované nechty a namaľovaný prsteň na palci. A štýlový náramok.

Pohľad do originálnej krabice.

Tieto obrázky mám vystrihnuté z jej pôvodnej krabice. Tak sorry za nekvalitu fotiek.
Nenašla som na internete dievčatá spolu s Christie, tak som oskenovala svoje.

Tento je hádam menej rozmazaný. Je to fotka zo journálu 1998. Bohužiaľ Christie u nás neponúkali. Skipper sa mi veľmi páči, lebo v teenegerskej podobe žiadnu nemám.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára