utorok 26. apríla 2011

Enrico

California Boy Ken 2003


Enrica som dostala na narodeniny. Je to môj prvý Ken s ozajstnými vlasmi. Bola som spokojná, že Mattel dal konečne aj plážovým Kenom vlasy, síce dnešnej dobe dáva kreslené vlasy.
Je vynikajúcom stave, jediná maličkosť je, že hlava má inú farbu ako telo.
Dostal španielske meno, ktoré nemá ale nič spoločné so slávnym Iglesiasom. Meno mi proste pasuje k plážovým typom. Enrico má už dávno stálu priateľku, ktorá sa predstaví v ďalšom článku. Fotiek som urobila menej, pri Kenoch nemám až takú fantáziu.
Vo výbave mal len slnečné okuliare. Výhodou je aj tričko, väčšinou starší plážový Keni mali len kraťasy. Má aj veľmi pekný náhrdelník.

Enrico sa trocha zahral na plavčíka.

Fotka z môjho archívu.
Fotka z internetu.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára