utorok 5. apríla 2011

Taliansko

Taliansko

Tak Taliansko bolo v minulý rok septembri na moje meniny. Chceli sme sa len zamerať na Benátky, ale nakoniec sme sa zamerali aj na celé Taliansko.
Tak toto je výsledná podoba. Je to stavba zameraná na Benátky. Gondolu sme nemali a vyrobiť sme ju nevedeli. Možno v budúcnosti dorobíme. Stavbu robila moja mama, šaty som šila ja, miniatúrne knižky som robila ja. Drobné stavby ako sú koloseum a šikmá veža v Pise mám zo žuvačiek. Sú to také malé 3D puzzle. Vlajky slúžia ako ozdoba na jednohubky.
Z vypálených sviečok na stromček sú urobené benátske sklá - vázy.
Notebook je vytlačený z internetu. Veľké masky sú kupované ako dekoračný predmet.
Tradičný kroj má na sebe Raquel.



Aj naša Cleo sa rozhodla navštíviť Benátky.

Tak bližšie nám predvádza taliansky kroj Miranda, ktorej samozrejme zelená farba s čiernou úplne pasuje.

A toto je originálny kroj, podľa ktorého som šila. Veľmi ťažko som našla podobný vzor na sukňu.

Servítka s talianskou vlajkou.

Pozvánku som vyrábala sama, je v tvare benátskej masky.

Pozvaní tentoraz nemali žiadne súťaže, ale dostali tento malý žošit s motívom Benátok.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára