utorok 19. apríla 2011

Christie


Picture Pockets Christie 2001



Už som sa nemohla dočkať, kedy dôjde na rad Christie. Bola som veľmi šťastná, keď doniesli k nám do Nitry prvú černošku v playline sade. V zberateľských nemám až taký prehľad, t. j. nie som si istá, či náhodou naše Tesco malo černošku. Meno jej zostalo pôvodné. Dostala som ju na narodeniny 2002, lebo na Vianoce som dala prednosť Terese, ale moja mama našťastie kúpila aj Christie a tak som mala radosť aj na narodeniny. Je ako nová, vlasy boli aj rozspustené, ale som uznala, že lepšie vypadá takto.

Detail doplnkov, ktoré pozostávajú z hrebeňa, albumu/kľúčenky na obrázky a dierkovač v tvare motýľa. A ešte aj papierová taška, ktorá je na iných fotkách.
Spolu s albumom bolo 8 obrázkov kvetov a 8 kreslených obrázkov s rôznymi motívami.

Detail na sukňu. Dajú sa do nej vkladať dané obrázky alebo aj vlastné.
Takto sa vloží vybraný obrázok.

A takto vyskočí daný obrázok do tvaru motýľa.
Milučké gorilky sa tiež chceli vyfotografovať.

Je úplne dokonalá:D

Sukňa dosť obmedzuje fotenie.

Pekné tenisky.

Fotka zo journalu 2001.
Fotka z pôvodnej krabice.

Fotka z internetu.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára