piatok 15. apríla 2011

Esmeralda

Barbie Riviera Red Hair 2000


Túto krásku som pôvodne vôbec nechcela, ale našťastie ma mama prehovorila, a tak na Vianoce 2000 sa ku mne nasťahovala spolu s Hawaii Kenom. Meno dostala tiež z telenovely Esmeralda podľa hlavnej hrdinky. Pretože telenovelová Esmeralda nosila stále zelenú farbu, tak bola jasným favoritom pri výbere mena. Je v dobrom stave, vlasy trošičku chemlonové, ale inak v pohode.
Fotila som v tento týždeň, keď konečne vyšlo ako také slniečko. Bola to prvá Barbie v mojej zbierke, ktorá nemala blond vlasy.
Môžete sa pozrieť aj na jej dvojča u martinky:D

Esmeralda mala pri sebe len topánky.
Proste kombinácia zelená so žltou jej dokonale pristane.

Fotka zo Journalu 2000.

A jediná fotka, čo som našla na internete.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára