štvrtok 28. apríla 2011

Coral

California Girl Teresa 2003


Coral je mojou najobľúbenejšou Teresou. Meno dostala myslím, že z anglického kalendára, ale presne to už neviem. Úplne mi sedí k plážovej bábike. Dostala som ju na jedny narodeniny od mamy. Je v zachovalom stave, bohužiaľ jej chýba biely sieťkový top, ktorý som stratila, keď bola úplne nová. A ešte sa jej ošúchala pri praní na nohaviciach číslica. Tiež mám svojho vlastného partnera. Na tejto kolekcii sa mi páči najviac, že bábiky majú náhrdelník, náušničky, čo veľmi pri plážových nebýva vo zvyku, niečo na hlavu a tiež, že sú také opálené. Taktiež plavky sú úžasné, ale v súčasnosti sa Mattel zameriava viacej na ružovo-ligotavú farbu. Celkové California kolekcie sa mi viacej páčia pre ich pestrosť farieb, na rozdiel od dnešných.

Coral mala vo výbave slnečné okuliare a šiltovku.
Je nesmierne nádherná, tak som samozrejme nevedela prestať fotiť.
Slnko mi už zapadalo, tak sú trochu tmavšie fotky.

Predstavte si, že mám doma ešte pôvodnú krabicu. Našťastie sme ju nepoužili na tvorenie. Ale v budúcnosti človek nikdy nevie.

Posledné dve fotky z internetu.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára