sobota 2. apríla 2011

Jasmin

Style Barbie 1994


Predstavujem Vám Jasmin. Style Barbie 1994, ktorú ste mohli vidieť aj u Hanneton. Je to moja prvá Barbie, ktorú som dostala od známej zo Švajčiarska. Mala som asi 3 roky. A vtedy sa to všetko začalo. Odvtedy už prežila všeličo. Najhoršie bolo, keď som jej ako malá zlomila krk. Skúšala som jej nové oblečenie, ktoré som jej nevedela dať cez krk a zlomila sa hlava. Viem, že som veľa plakala, našťastie mame poradili aby dala do krku paličku a potom krk zalepila. Škoda, že je vidno zaschnutá kvapka od sekundového lepidla. Druhé nešťastie bolo, keď som Jasmin po umytí vlasov zavesila štipcami cez leto von aby sa jej usušili a pritom sa jej zlomili palce. Tie som chcela nalepiť, ale nechala som ich vo váze, ktorú moja mama čistila a nezbadala palce . No, ale vyhrala som sa s ňou veľmi veľa. Vidieť to aj na jej chemlonových vlasoch.
Jasmin mala v doplnkoch ružový hrebeň a topánky. Jedna topánka je kriklavejšia ako druhá, lebo ako deti sme ju pri hre s kamarátkou omylom vymenili medzi sebou a zabudli sme to napraviť.


Jasmin má ešte jednu chybu, ktorá sa stala asi pred 5 rokmi. Dostala na zimu nepravé čižmy, ktoré jej takto nepekne zafarbili nohy. Zistila som to až po prezlečení do jarného oblečenia. Doma to nešlo vyčistiť s ničím, tak som to vzdala. Tu môžete vidieť lepšie farebný rozdiel topánok.
Ako malej mi mama vyrobila stoličku, ktorá patrí medzi tie prvé nábytky pre moje Barbie.
A na záver fotka z Barbie journálu 1994 spolu so sestrou:D, ktorú tiež mám a predstaví sa Vám v budúcom článku.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára