streda 20. apríla 2011

Sielo

College Style Barbie 2001


Sielo je posledná Barbie, ktorú mi priniesli známi zo Švajčiarska. Dostala som ju až v roku 2003. Pátrala som po nej na internete, lebo som nevedela presný názov. Našťastie sa mi to podarilo. Meno dostala podľa hlavnej hrdinky jednej u nás neznámej telenovely, ktorú pozerala moja babka. Hrdinka mala tiež bledé blond vlasy a bola taká jemná, pripomínala mi ju, tak ho aj dostala. Síce je to ďalšia blondína, ale odlišuje sa trocha svetlejšími vlasami.
Sielo mala peknú tašku, ktorú momentálne veľmi rada používam, keď prenášam bábiky pri fotení.
Zadná strana tašky.
Dlho som mala aj vnútrajšok krabice, lebo ho používala moja mama na reklamu v kvetinárstve, keď bol začiatok alebo koniec školského roka. Mama ho už vyhodila, nemyslela som si, že ho ešte využijem.
Sielo mala dosť slušnú výbabu. Obsahuje: hrebeň, batoh, zošit, linajkové papiere, 2 druhy dosiek, lepidlo, nožnice, ceruzku, okuliar, 2 farebné ceruzky a papierové pravítko pre majiteľku.

Fotky boli fotené na dva krát, preto sú niektoré menej svetlejšie.

Detail na perfektný batoh, aj keď je z umelej hmoty dá sa takto odtvoriť a zavesiť na chrbát.

Detail na čižmy, ktoré sú vyrobené z ohybnej gumy, preto sa veľmi ľahko obujú na nohy.
Fotky z internetu, lebo v katalógu ju nemám, u nás som ju nevidela predávať.
A aj černošku som našla.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára