pondelok 4. apríla 2011

Ines

Style Barbie 1994



Tak toto je moja druhá Barbie Style. Volá sa Ines podľa mojej kamarátky z detstva. Je to dvojička Jasmin. Voľakedy nosili rovnaké alebo podobné oblečenie, ktoré im šila moja mama. Dnes už sú všetky oblečenia dávno preč. No, prejdem k tomu ako som ju dostala. Tiež je od rodinnej známej zo Švajčiarska, ktorá keď videla ako sa teším z prvej nechala tu aj ju. Síce pôvodne mala patriť niekomu inému. A tak som Ines dostala na Vianoce. Ines tiež chýba palec. Už si nepamätám ako prišla o palec, ale myslím, že podobným spôsobom ako Jasmin. Tiež má fľaky na nohách, ale trocha menšie. Našťastie krk má úplnom v poriadku. A chemlonové vlasy,ktoré sa zničili pri hraní.
Tak rovnako ako Jasmin aj Ines má vo svojej výbave topánky a hrebeň.



A so stoličkou, ktorá sa vyrábala tiež doma.

A opäť pre lepšie porovnanie je obrázok s Barbie journálu 1994.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára