pondelok 18. apríla 2011

Gabriela


Movie Star Barbie 2000



Ďalšia blondína z mojej zbierky je Gabriela. Dostala som ju zo Švajčiarka, keď nás jedno leto opäť navštívili. Po tejto Barbie som veľmi túžila a tak sa sen splnil. Meno som vyberala podľa toho aby bolo honosnejšie pre filmovú hviezdu. Náhodou sa mi zapáčilo meno Gabriela a tak ho aj dostala. Je úplne v poriadku. Vlasy sa má trocha chemlonové, ale dosť som sa s ňou hrala, takže to vôbec nevadí. Pri fotení som použila rekvizity z nášho sveta pre Barbie - Hollywood.

Gabriela mala pri sebe hrebeň, slnečné okuliare a ligotavý gél, ktorý som už dávno používala a zvyšok vyschol, tak som ho využila na uskladnenie malých kamienkov.

Detail na doplnky.

Gabriela má husté a dlhé vlasy.

Detail na šaty.

Gabriele sa dá dlhá sukňa vyhrnúť a urobiť z večerných šiat šaty na deň.
Gabriela má na krku aj náhrdelník.
Fotka zo journalu 2000.

A nakoniec fotka z internetu.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára