nedeľa 24. apríla 2011

Skipper



Sparkle Beach Skipper 1996


Skipper som dostala spolu s mojím prvým Kenom pod vianočný stromček. Meno jej zostalo pôvodné. Skipper prešla pred fotením dlhou opravou. Náušnice už nemá pôvodné, lebo sa jedna z nich zlomila, mala jedny červené, ale na koniec som našla krajšie z jednej sady mojich náušníc. Musela som jej opravovať krk, ktorý mala ulomený. Síce bol už raz opravovaný, ale nie dobre. Ulomila mi ho sesternica švajčiarskej kamarátky. Bola som z toho veľmi nešťastná, lebo som ju videla druhý krát v živote a hneď mi zničila to, čo mi je najvzácnejšie. Keby som si to spôsobila sama bolo by to iné. Nohu má tiež trocha ulomenú, lebo sa jej veľmi ťažko dávajú topánky, všetkých má nohy napasované a tak pri častom obúvaní a vyzúvaní sa ulomila mojou vinou. Ale tiež som ju zalepila, tak je to v pohode.
Skipper mala pri sebe len perlový náhrdelník pre majiteľku.

Pôvodné náušnice.

Detail na naštiepenú nohu.

Má pekné husté a dlhé vlasy. Gumičky má už tretie nové.

S krkom sa dá aj hýbať, nakoniec som veľmi spokojná s výsledkom. Už som si nemyslela, že ho bude mať niekedy tak dobre opravený.
Už asi známa fotka zo Journálu 1996.

Fotka z internetu.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára