utorok 5. apríla 2011

Vysvetlenie tvorby Barbie vo svete

Už som spomínala v článku o začiatkoch tvorby pre Barbie, že spolu s mojou mamou vymýšlame každé moje meniny a narodeniny oslavu podľa určitej krajiny. Zameriame sa buď na konkrétnu stavbu v danej krajine alebo si vymyslíme vlastnú stavbu. Snažíme sa urobiť miniatúrne suveníry pre Barbie, ktoré sú typické pre určený štát. Vyrobíme vlastne takú zmenšeninu obchodu zo suvenírmi. Tiež zvyčajne ušijeme pre Barbie typický kroj, ktorý sme v našich začiatkoch čerpali z knihy Barbie - obrazový sprievodca módnym svetom bábiky Barbie.


V tejto knihe boli ofotené Barbie zo zberateľskej rady - Panenky z celého sveta. Dnešnej dobe už využívame hlavne internet. Niekedy sme nešili šaty - boli v civile. Táto naša záľuba trvá asi už 5 rokov. Ja vyrábam z papierov a z rôznych kreatívnych vecí pozvánku s motívom danej krajiny a mama napíše zase text. Tento rok sa zameriame na Egypt. Zatiaľ sme mali: Indiu, Holandsko, Francúzsko, New York, Čínu, Hollywood, Grécko, Veľkú Britániu, Mexiko a naposledy Taliansko. Tak ako prvé Vám predstavím Taliansko, ale to až v ďalšom článku.


Fotka z internetu. Niekedy pofotím aj tú moju knihu trocha podrobnejšie.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára