utorok 12. apríla 2011

Rosalinda

Color magic/Happenin Hair Barbie 1999


Ďalšia v poradí je zatiaľ tiež Barbie. Meno dostala podľa hlavnej hrdinky z telenovely Rosalinda. Teraz by som jej určite vybrala iné, ale nevadí. Dostala som ju na Vianoce 1999, tiež zo Švajčiarska. Jeden rok prišli aj cez Vianoce a ja som mala šťastie na pekného Ježiška.
Doplnkoch chýba tyčinka, ktorá sa mala používať na šablóny, ale ja som ju využila na oči. A aj náhrdelník, ktorý som stratila, ale vyrobila som jej už dávno nový. Rosalindu som fotila vonku spolu so Scarllet a Kelly, keď tak nádherne svietilo slnko.

Doplnky tvoria 3 šablóny, hrebeň - pečiatka, tyčinka a náhrdelník chýba.

Detail topánok s podrážkou.
Pohľad na vypracované rifle, zapínajú sa vzadu na suchý zips. Rosalinda má aj nalakované nechty na fialovo.

Vlasy sú trocha bledšie, lebo už pár rokov fungujú podľa počasia. Keď je zima sú farebné a pri teple zasa vyblednú. Vzory na vlasoch som už nevedela urobiť. Síce skúšala som to v živote len druhý raz. Ukazovala mi to švajčiarska kamarátka, ale ani tej sa to vtedy nedarilo a to bola bábika úplne nová.

Teraz fotky z internetu. V originálnej krabici.



S Teresou.

Fotka zo journálu 1999, kde možno vidieť ako sa robia vzory na vlasoch.

Tak a fotky, ktoré mám vystrihnuté z pôvodnej krabice.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára