sobota 23. apríla 2011

Esperanza

Surf City Barbie 2001


Esperanza ku mne prišla opäť zo Švajčiarska, síce mi ju doniesli na Veľkú noc 2001, ale mama mi ju schovala až do júna 2001 na moje 10. narodeniny. Mala som z nej veľkú radosť, pretože mala nový typ tela. A tak Esperanza má v mojej zbierke prvenstvo nového tela Belly button. Vlasy má už zničenejšie, ale snažila som sa jej opraviť účes do pôvodného stavu. Jediným problémom bolo, že mala ľavú ruku poškodenú. Šúpe sa jej koža na ruke. Dostala meno podľa istej argentínskej telenovely. Esperanza sa tak pridala k mojim blondínam.
Vo výbave mala len papierový surf.

Keď som fotila, tak nakoniec aj slnko vyšlo.

Detail na poškodenú ruku.

Fotka z pôvodnej krabice.
Fotka zo journálu 2001.
A na záver fotka z internetu.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára