piatok 1. apríla 2011

Fashion Barbie Clothes - 4 Outfits (2009)

Tak toto oblečenie som si kúpila na minuloročné Vianoce. U nás v najmenšom Dráčiku vyhodili dva druhy staršej sérii oblečenia z roku 2009. Jedno bolo zamerané na pyžamá a nočné košele a toto druhé na oblečenie so záhradným (kvetinovým) motívom. Očarilo ma kvôli tomu, že má až 4 druhy oblečenia. No nekúp to! A teraz, keď došla jar bol vhodný čas na urobenie malej módnej prehliadky. Vybrala som si 4 kĺbové bábiky, lebo môžu robiť pózy, čo klasické nevedia. Zobrala som ich pred náš dom a naaranžovala som taký malý jarný kútik. A nevedela som prestať fotiť, takže je mnoho podobných fotiek.


Zadná strana krabice.
1. druh oblečenia má na sebe Rosalinda. Náhrdelník, topánky a gumičky nie sú súčasťou setu.
2. druh oblečenia má na sebe Penelope. Náramok nie je tiež súčasťou outfitu.
3. druh oblečenia má na sebe Jacqeline. Okuliare a náramok nie sú súčasťou outfitu.
4. druh oblečenia predvádza Scarllet. Topánky a čelenka nie sú súčasťou outfitu.

Fotka celej sady.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára