utorok 12. apríla 2011

Diana


Princess Barbie 1999


Ďalšia kráska v mojej zbierke je princezná. Meno dostala podľa pravej princeznej Diany, pretože u nás doma bola Lady Di veľmi obľúbená Tentoraz som ju nedostala zo Švajčiarska, ale na Vianoce 1999. U kamaráta som písala, čo by som chcela od Ježiška a ja som napísala, že Šípkovú Ruženku Barbie 1999. A aké bolo moje prekvapenie, keď Ježiško chodil aj u susedov . Síce neprišla Ruženka, ale z toho roka Moja prvá princezná Barbie. Radosť bola veľká, ale ledva som ju mala 2 dni a korunka mi spadla niekde na zem, ja som ju nezbadala a pristúpila som ju. Teraz je už pár rokov zlepená a má aj nové ružové nálepky. Horšia je strata náhrdelníku, ktorý neviem, kde zmizol. Pred týmto fotením som jej spravila nový zo zlatých korálkov.

Bábika mala pri sebe korunu, náhrdelník a hrebeň.

Mama mi urobila aranžmán do vázy.

Raz slnko vyšlo a raz zašlo. Spoločnosť robila Diane Anabella.

Diana má "stále" baletné topánočky. Pri hraní ich aspoň malé dievčatá nestratia.

Trocha fotiek s truhličkou.

Pohľad na prstienok a šperky.

Fotka z internetu ako vypadala v krabici. Našla som aj malé obrázky, kde boli prevedenia v hnedých vlasoch a aj ako černoška.

A nakoniec fotka z mojho Barbie journálu 1999.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára