utorok 12. apríla 2011

Grasiella

Strawberry Barbie 1999


Grasiellu som dostala opäť zo Švajčiarska, áno možno si pomyslíte, že ďaľšia blondína. Našťastie už v budúcom článku nebude. Meno dostala z telenovely Esmeralda. Je to meno vedľašej postavy, a aj moja mačka sa tak volala. Ale stretla som sa s menom aj niakom filme.
Bohužiaľ aj ona má zlomený palec za čo môže moja kamarátka, ktorá sa s ňou veľmi rada hrávala. Taktiež je jedna z mojich obľúbených, síce keď bola nová zdala sa mi taká namyslená, ale teraz určite nie. Pátrala som po nej na internete, ale tam som našla len špeciálnu edíciu pre Avon, kde patrila aj citronová Barbie, ktorú asi predávali len v Amerike. U nás Nitre si pamätám, že predávali najmä broskyňovú Barbie brunetu. A tá nemala Mackie tvár. Fotky som fotila, keď slnko svietilo a aj nesvietilo.
Grasiella mala pri sebe hrebeň, náhrdelník s jahodou a jahodový mini parfém. Parfém som už dávno minula, ale ešte cítiť po otvorení vôňu. Náhrdelník som veľmi rada nosila na základnej škole.

Detailný pohľad na sukňu.


Vrchný diel je viacej zodratý, lebo sa často používal pri civilnom oblečení.

Pohľad na prstienok v tvare jahody.

Topánky, tmavšia patrí k Jasmin ako som už spomínala pri nej.

Doplnky.

Profil tváre.

Melírované vlásky. Je dobré, že má kratšie vlasy oproti často dlhým vlasom Barbie v mojej zbierke.
Fotka zo journálu 1999.

Fotka z pôvodnej krabice od Grasielly.

Strawberry Sorbert 1998 Barbie.
Lemon Lime Sorbet 1998 Barbie.

Dokonca majú pri sebe aj nohavice- bermudy. Tie by sa aj mojej zišli:D.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára