štvrtok 14. apríla 2011

Daisy & Lacey


Glamm Groom Barbie and Dog Lacey 2000


Ďalšia v poradí je Daisy a jej psík Lacey. Daisy dostala meno podľa partnerky Káčera Donalda, ale aj inde sa vyskytuje. Lacey ostalo pôvodné meno. Je to afgánsky chrt. Dostala som ju doma na Vianoce. Pôvodne som mala dostať z tejto kolekcie Teresu, aby som konečne mala hnedovlásku, ale keďže bola o 300 Sk drahšia, tak sa ušetrilo a opäť som dostala blondínu. Preto bola drahšia, lebo Teresin pes podáva labku a môj iba krúti hlavou, keď sa potiahne chvôst. Inak som si spomenula, že aj u Vlaďky som ju videla, ale nie pôvodnom oblečení.
Fotila som opäť vonku, celkom mi svietilo slniečko.
S doplnkami.

Doplnky veci pre Lacey obsahujú 2 šampóny, 4 mašle (1 bl. modrú som stratila dávno), hrebeň a zrkadlo.

Vodítko sa dá odpojiť a taktiež obojok sa môže dať dole.
Remienok na šatách bol už raz odtrhnutý, ale som ho opravila s novým.

Topánočky sú veľmi pekné a výborne sa na remienok zapínajú. Silonky sú už vydraté s očkami, lebo sa ťažko naťahujú na nohy. Sú spojené s topom. Neviem ich už poriadne natiahnuť na zadok. Dokonalé boli len pokiaľ ich nevyzliekla. Sukňa je zvlášť a zapína sa na suchý zips ako aj celý top.

Detail na mašličky, ktoré sa pripínajú na suchý zips.

Fotka z pôvodnej krabici.

Veľmi dlho som hľadala na internete a našla som len túto fotku.
Teresa, po ktorej som tak túžila. Má pekný opasok s píšťalkou.
A nakoniec aj nádherná Christie, ktorá sa bohužiaľ predávala len v Amerike.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára