piatok 29. apríla 2011

Vanessa

California Girl Barbie 2003


Ďalšou mojou plážovou kráskou je Vanessa. Dostala som ju na jedny meniny od mamy. Je z rovnakej kolekcie ako Enrico a Coral. A jej partnerom je Enrico. Coral má iného ešte lepšieho partnera.
Jej meno som vybrala preto, lebo sa mi nesmierne páči, tak som ani nikde nehľadala.
Páči sa mi o trošku viac ako Coral, ale z tejto kolekcie by som túžila mať úplne všetky.
Je veľmi dobrom stave a čo je tiež dobré, že jej nič nechýba.
Má rovnaké náušnice ako všetky Cali Girls, veľmi pekný náhrdelník, šatku a úplne som nadšená z jej plaviek. Patrí medzi moje obľúbené Barbie, dokonca je aj pred Marion.


Vanesa mala pri sebe slnečné okuliare, šatku na hlavu, náhrdelník a dokonca aj gumičku na ruku.
Fotiek som urobila opäť dosť veľa, proste inak sa nedalo.

Pôvodná krabica.


Posledné dve fotky z internetu.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára