pondelok 11. decembra 2017

11.adventný deň


Už sa pomaly blížime ku koncu prvej polovice kalendára. Už v poradí 11.advenntý deň prináša Sherry (Barbie Basic 003 Model No.08) a s ňou i menej typickú vianočnú farbu v podobe ružovej.Usmívající se


Pre túto scénu, hlavne kvôli farbe musela mami vyrobiť úpne nový vianočný svietnik.
Ružový veľký lampáš som vyrobila koncom leta kvôli projektu piknik v parku a druhú snežnú guľu som vyrábala s tou prvou, ktorú ste mohli vidieť predošlý deň ešte niekedy začiatkom roka 2014.
Malého strieborného anjelika, ktoré ho drží Sherry na rukách sm raz dostali niekde ako dekoráciu na vianočný darček. Mám ešte jedného do série, ktorého uvidíte ešte nejaký iný deň.Usmívající se
Pôvodne i visel, ale posledné roky slúži ako tovar do nášho vianočného obchodíka pre bábiky.
Šedá polička je vlastne svietnik, ale u nás slúži s opačnou stranou ako nočný stolík v spálni provensálskom štýle pre bábiky. Už ste ten druhý mohli vieť v šiestnom dni.
Aj Sherry patrí k tým vyvoleným dievčatám z kalendára, ktoré dostali čiapky alebo zimné súpravy od Ivany/Babakat, za ktoré jej ďakujem. Táto je taká melírovaná.
Biely svetrík mám už skoro dva roky a zatiaľ som ho len raz fotila na bábike, keď nerátam toto fotenie.
Najmä černoškám zvykne najviac sedieť. Kúpila som ho pred dvoma rokmi od zberateľky z rovnakého mesta ako pochádzam ja.Usmívající se Tento sveter bol mojim zberateľským snom.
Outfit sa skladá:
- čiapka: Ivana/Babakat
- biely sveter: Barbie California Girl Summer So Excellent earrings
- ružové nohavice: bábika Bratz Totally Polisch Fianna
- bledohnedé topánky: Barbie Style/Módna Ikona Teresa tretia vlna
- ružové náušnice: moja práca

Vianočnú pesničku, ktorú som Vám pre dnešný deň vybrala spieva spevák, ktorý sa prvýkrát predstavil už v šiestno adventnom dni. Kto tieto viančoné pesničky poctivo sleduje, tak si môže pamätať kanadského speváka, herac a textára Michaela Bublého. Ako druhú vianočnú pesničku z jeho vianočného albumu Bublé Christmas z roku 2011.
Jej názov je Cold December Night a vybrala si ju do adventného zoznamu mami, lebo je to jej najobľúbenejšia vianočná pesnička od Michela. Keďže má v tomto zozname "protekciu" vyskytne sa v tomto adventnom kalendári ešte tretíkrát, ale zase už s peničkou, ktorú mám obľube najradšej od neho ja.Úžasný


XOXO ♥


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára