utorok 12. decembra 2017

12.adventný deň


Poslednú prvú polovicu - 12.adventný deň Vám prináša Penelópe (Barbie Pirates of the Caribbean on Stranger Tides) a s äou sa vrátime do obľúbenej červeno-zelenej vianočnej klasiky.Smějící se
Pre tento deň vyšiel i ďalší vianočný rolák z mojej dielne.

Táto scéna sa tvorila vtedy, keď bolo už minutých veľa vianočných miniatúr a nábytkov, ktoré boli do adventného kalendára už použité. Jednu zlatú poličku z vianočného obchodíka pre bábikami ste mohli už vidieť v 10.dni, teraz vidíte druhú s hojdacím koníkom, ktorého mami kúpila niekedy na Vianoce 2011 v Kauflande, v balíčku bol ešte jeden v inom farebnom viaočnom prevedení, ale ten sa do kalendára už nedostal.Nerozhodný
Polička je pôvodne drevený rámik na fotky prepílený na polovicu a natretý na zlato.
Zeleno-zlatá taburetka, na ktorej Penelópe sedí je pre účely tohto fotenia a lepšieho sedenia pre bábiku spojená s časťou drevenej zelenej malej krabičky, ktorá im trčala jednej menšej izbe a zlatého "prúteného" košíika od jedného vianočného malého stromčeka.Usmívající se.
Zlatý zvonček, ktorý je na zlatej poličke položený je z nejakej vianočnej dekorácie z čias rodinného kvetinárstva.
Vianočný malý drôtený stromček zo žinilkového drôtu je z Vianoc 2014, kedy som tieto typy stromčeko vyrábala nielen pre svoje účely. Kto si ich chce pripomenúť, nech klikne tu.
Úplnou novinkou je plastový črepník s vianočnou ružou, ktorý je japonskej značky, ktorá vyrába miniatúry Re-ment.
A ja som plno takých fantastických miniatúr dostala zadarmo od jednej pani koncom októbra do daru. O tom si povieme až niekedy v novom roku.
Penelópe drží v rukách milého macka, ktorý sa ku mne dostal už pred 2 rokmi s bábikou Ori Princess, ktorú som si kúpila v Kauflanda kvôli jej outfitu, ktorý ma zaujal a bábika bola vtedy aj po vianočnom výpredaji. Mám ešte druhého tmavohnedého medvedíka, ktorého uvidíte ešte v inom adventnom dni.Usmívající se
Outfit sa skladá:
- vianočné náušnice v tvare lízatiek: Tesco
- vianočný rolák: moja práca
- čierne džínsy: Barbie Basic 002 Model No.03
- čierne nízke čižmy: Barbie Basic 001 Fashion pack

Ďalšiu už 12.vianočnú pesničku som Vám vybrala veľmi peknú, milú, modernejšiu a hlavne novšiu pesničku od gibraltárskeho speváka, producenta a skladateľa Alberta Hammonda - Under the Christmas tree (Pod vianočným stromčekom) z roku 1996.
Túto pesničku mám napočúvanú ešte z mojich rádiových čias, dlhšie som nevedela nájsť meno speváka, ktorý ju spieva, pretože som nevedela ani poriadny názov presničky. Našťasie ešxistuje zázrak menom Youtube a internet a mne sa dosť rýchlo podarilo jeho identifiku odhaliť. Mama tohto speváka pozná podľa jeho najznámejšie pesničky z roku 1972 - It never Rains in Southern California, čo je jeho najväčší hit v živote.
Videoklip skladba nemá, ale mám pre Vás vystúpenie z roku 2008, kde to spieval pesničku na nejakom vianočnom televíznom programe, kde pesničku spieva s deťmi. Je to celkom pekné a milo vianočné, preto som vybrala práve toto video, aby ste mali načo aj pozerať.Usmívající se


XOXO ♥


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára