piatok 8. decembra 2017

8.adventný deň


Už v poradí 8.adventný deň Vám prináša Tris (Barbie Divergent Tris).
Práve na tento som sa veľmi tešila, lebo patrí medzi tie srdcové dni, ktoré sme v tomto kalendári s mamou vytvorili.Usmívající se
Celá scéna je iná, nie je typicky vianočná, nie je zimná v tom zmysle, že scéna nemá zobrazovať exteriér, ale zobrazuje zimný štýl v interiéri. A táto kombinácia sa mi preto tak neuveriteľne zapáčila a s mojou obľúbenou bábikou obzvlášť.Úžasný


Pár viet k celej scéne. Šedá truhlica bola pred pár rokmi kupovaná v obľúbenom obchodíku s dekoráciami Kik pre bábiky do ich spálne v provensálskom štýle.Usmívající se
Aby to bolo zaujímavejšie, nechali sme truhlicu otvorenú, chvíľku sme totiž rozmýšľali i o jej zatvorenej verzii.
Do nej mami naukladala dve papierové tašky so zimno-vianočným motívom, umelý čečinový venček so šiškami, filcové vločky, ktoré sa vyskytujú aj na malých sánkach. Tie tiež boli súčasťou mega balíka s kreatívnymi potrebavi od Vlaďky, ktorý som Vám spomínala už viackrát, že mi ho poslala začiatkom tohto roka. A musím zaň stále ďakovať, pretože to bol pre mňa neuveriteľný balík a darček snov v jednom.Úžasný
Na truhlicu je naštipcovaná tabuľka s motívom snehuliaka, ktorú ste už mohli vidieť v 6.adventnom dni a táto je druhá z troch a mami naň napísala vetu "Let It Snow" (Nech sneží). Žiaľ i táto je z diaľky menej vidieť aj keď ju písala krajčírskou bielou ceruzkou.Nerozhodný
Malé strieborné sánky sú taká novinka. Kúpila som ich na začiatku vlaňajšieho roka v jednom obchodíku s dekoráciami, ktorý bol vlastne len taký stánok na chodbe v obchodnom centre pri hypermarkete Tesco. Žiaľ, keď rekonštruovali a modernizovali Tesco, tak stánok natrvalo odišiel.Zamračený
Kožušinu som dostala pred 2 rokmi od kamarátky a ex-zberateľky bábik Terky (lilyfashion.blog.cz), v ktorom mi zabalila jedno pekné zrkadielko. Kožušinu preto rôzne využívam ako koberce alebo prehozy pre bábiky.
A nakoniec snežná guľa so snehuliakom a so stromčekmi. Tú som vyrábala ešte na jar v roku 2014 podľa mojej obľúbenej youtuberky MyFroggyStuff.
Outfit sa skladá:
- snehuliakové náušnice: Kaufland
- rolák: moja práca
- džínsy: z fashion packu 4 kusov
- nízke modré čižmy: Fashion Fever Lea

Ako ďalšiu vianočnú pesničku som Vám vybrala tentokrát tematicky sa hodiacu s názvom Walking in a winter wonderland (Chôdza v zimnej krajine divov), ktorá bola napísaná už v roku 1934 a odvtedy ju prespievalo už vyše 200 interpretov. Patrí do kategórie starej americkej vianočnej klasiky, ktorú milujem a pieseň vo mne vyvoláva pocit akoby som ozaj kráčala po prekrásnej zasnežej krajine snov.
Ja som Vám však vybrala verziu od slávneho amerického speváka, herca, komika a filmového producenta Deana Martina.
Videoklip v tej dobe nebol, tak Vám dávam nahrávku, kde je vidieť len fotka speváka, aby ste si ho vedeli aspoň predstaviť.Usmívající se Pre mňa je táto verzia najkrajšia, lebo ako vravela moja babka, Dean Martin má prekrásny hlas.


XOXO ♥


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára